PROMO

Grayling objavio izvještaj “Kreiranje prednosti u 2023.: Kako doprijeti i utjecati na publiku”

Grayling objavio izvještaj “Kreiranje prednosti u 2023.: Kako doprijeti i utjecati na publiku”
15.03.2023.
u 13:28
Izvještaj identificira pet ključnih područja na koja se tvrtke moraju fokusirati kako bi stvorile komunikacijsku prednost.
Pogledaj originalni članak

Grayling, vodeća globalna komunikacijska agencija, objavila je novi izvještaj pod nazivom “Kreiranje prednosti u 2023.: Kako doprijeti i utjecati na publiku” identificirajući pet ključnih područja na koja se tvrtke moraju fokusirati kako bi stvorile komunikacijsku prednost u 2023. godini.

Prvo područje koje izvještaj pokriva je povezivanje s fragmentiranom publikom. U izvještaju se naglašava kako se publika nastavila fragmentirati i razdvajati, zbog čega je sve teže doprijeti do nje. Grayling preporučuje korištenje naprednih podataka za prilagodbu pristupa koji stvara zanimljiv sadržaj koji se može dijeliti i koji odgovara motivaciji i interesima publike.

Drugi identificirani trend je digital hyperloop koji se odnosi na ubrzane promjene u tehnologiji i kulturnim trendovima zbog kojih je dugoročno planiranje postalo izuzetno teško i izazovno. Grayling savjetuje tvrtkama fokusiranje na ideje s kojima će se ljudi povezati. Također, tvrtke moraju biti spremne brzo se prilagoditi novim trendovima i raspoloženju javnosti.

Kao treći trend, u izvještaju se naglašava potreba za internom komunikacijom koja je, nakon pandemije, nepovratno promijenila odnose unutar tvrtke. Zaposlenici su manje vođeni novcem, a više uvjetima, pogodnostima, edukacijom i vrijednostima. Grayling primjećuje da je ovaj trend stavio značajnu odgovornost na interne komunikacije i izazov za voditelje ljudskih resursa da se prilagode širokom rasponu potreba među različitim generacijama.

Četvrti trend je evolucija digitalne inteligencije. Grayling ističe sve veću važnost umjetne inteligencije u odnosima s javnošću i komunikacijama, naglašavajući ulogu alata za pisanje pokretanih umjetnom inteligencijom kao što je ChatGPT i slikovnih aplikacija kao što je Midjourney. Izvještaj sugerira da tvrtke trebaju razumjeti ulogu novih alata potpomognutih tehnologijom umjetne inteligencije, obučiti zaposlenike kako ih koristiti i biti svjesne zamki kao što su nedovoljna provjera činjenica, autorska prava i plagijat.

Na kraju, izvještaj se dotiče post-purpose svijeta u kojemu su potrošači oprezni kada su u pitanju purpose-washing taktike te mogu s distance uočiti jaz između riječi i djela. Grayling preporučuje organizacijama da demonstriraju svoju svrhu djelima, a ne riječima.

„Izvještaj nudi vrijedan uvid u izazove i prilike s kojima se tvrtke susreću u komunikaciji sa svojom publikom”, izjavio je Robert Škunca, direktor za Srednju i istočnu Europu agencije Grayling. “Vjerujemo da razumijevanjem i korištenjem pet trendova koje smo identificirali, tvrtke mogu postići stvarnu prednost u 2023. godini, a i kasnije”.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr