INSPEKCIJA U TIJEKU

Ravnateljica hitne objašnjavala kako je moguće da se dogodi zamjena pacijenata

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Ravnateljica hitne objašnjavala kako je moguće da se dogodi zamjena pacijenata
13.05.2020.
u 08:50
"Bolnica ima dvije lokacije, Križine i Firule, nema objedinjeni hitni prijam i tamo nije jednostavno raditi, imaju rasipane hitne ambulante po cijeloj bolnici, ali njihovi rezultati liječenja su odlični", rekla je Grba Bujević u emisiji "U mreži Prvog" Hrvatskog radija.
Pogledaj originalni članak

Ravnateljica Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu Maja Grba Bujević poručila je u srijedu kako KBC Split nije slaba karika borbe protiv koronavirusa već mjesto u kojem se odvija vrhunska skrb za pacijente.

"Oni su jedan od naša četiri COVID respiratorna centra. U vrlo kratkom vremenu presložili su se, primili su jako veliki broj teških pacijenata, zbrinuli ih. Bolnica ima dvije lokacije, Križine i Firule, nema objedinjeni hitni prijam i tamo nije jednostavno raditi, rasipane su hitne ambulante po cijeloj bolnici, ali njihovi rezultati liječenja su odlični", rekla je Grba Bujević u emisiji "U mreži Prvog" Hrvatskog radija.

Referirajući se na zamjenu identiteta pacijentica iz dvaju domova za starije koje su se liječile u KBC-u Split, a zbog čega je u ponedjeljak navečer ostavku dao ravnatelj KBC-a Julije Meštrović, rekla je kako "kada se radi o hitnom prijamu i navali velikog broja pacijenta, moguće je da se dogodi zamjena pacijenata".

Puno je, kaže, lakše kad nema epidemije. "Sada ljudi ne mogu obići svoje najmilije jer bi se to vrlo brzo utvrdilo. No posjeta nema i treba gledati u tom kontekstu. To je nemila situacija, nelagodna je situacija za ljude koji rade u KBC-u, obitelji, ravnatelja kojeg poznajem i vrlo je vrijedan i stručan. Vjerujem da mu je jako teško, kao i našem ministru", rekla je Grba Bujević.

Upitana kako je moguće da dom uputi korisnika u bolnicu bez dokumenata, kazala je kako je inspekcija u tijeku te da treba pričekati nalaz.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

KO
Kokoiduhovi
09:34 13.05.2020.

Pojašnjenje je tipično; mi smo sve napravili, ali došlo je do pogreške. Reći da očito treba (ako već ne postoji) donijeti protokol primanja hitnih bolesnika, tako da npr. pacijentove stvari odmah u vozilu hitne pregledaju, utvrde ime i prezime, datum rođenja, to napišu na kartončić, umetnu ga u prozirnu foliju-narukvicu i pričvrste na ruku pacijentu. Dok dođu do bolnice, sve je već uređeno po pitanju identiteta. Priče za malu djecu. Te oni su super, te oni su ovo...ma tko vas to pita. Pitanje je zašto je došlo do pogreške i što treba učiniti da se to ne ponovi. Točka. A ne bla-bla, mi ovo, oni ono

Avatar Ledeni
Ledeni
09:11 13.05.2020.

Sad je izašlo na vidjelo jer je jedna umrla druga nije. Tko zna koliko su zamijenili takvih, ako su obje umrle. I tko zna koliko ih je liječeno s tuđom dijagnozom.

Avatar southman
southman
08:59 13.05.2020.

U pravu je žena. Sa stručnog stajališta izuzetno kvalitetan kadar ali administrativna organizacija posla jako loša. Trenutno se na tome radi intenzivno i valjda će biti bolje kad se dovrši.