Porast prihoda

Grupa Podravka u prvom tromjesečju ostvarila značajan rast poslovanja

Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Tvrtka Podravka predstavila novi pogon Tvornica juha i Vegete
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Tvrtka Podravka predstavila novi pogon Tvornica juha i Vegete
28.04.2023.
u 15:32
Neto dobit Podravke u prvom tromjesečju ove godine iznosio je 15,7 milijuna eura gdje je zabilježen porast od 3,9 milijuna eura u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Operativna je dobit bila nešto veća u odnosu na neto dobit te je iznosila 27,3 milijuna eura za prvo tromjesečje ove godine, što je 4,7 milijuna eura više nego u istom periodu prošle godine.
Pogledaj originalni članak

Podravka je izvijestila kako su u prvom tromjesečju prihodi od kompanije iznosili 175,9 milijuna eura, što je za 13% veći iznos u odnosu na prihode u istom razdoblju prošle godine. Prihodi su posebice narasli na području Prehrane za čak 5.9%, odnosno 7,3 milijuna eura. Ništa manje nije bilo ni na području Farmaceutike,poglavito Belupo, gdje su uvećanja prihoda bila veća za 41,2%, odnosno 12,9 milijuna eura.

Međugodišnji rast troškova sirovina, ambalaže i energenata bio je većinski izražen u području Prehrane, čiji su prihodi porasli za 19% u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine. Porastom troškova pala je dobit na području Prehrane za 3,6 milijuna eura u odnosu na prvi kvartal prošle godine, dok je na području Farmaceutike ona porasla za 7,5 milijuna eura.

Neto dobit Podravke u prvom tromjesečju ove godine iznosio je 15,7 milijuna eura gdje je zabilježen porast od 3,9 milijuna eura u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Operativna je dobit bila nešto veća u odnosu na neto dobit te je iznosila 27,3 milijuna eura za prvo tromjesečje ove godine, što je 4,7 milijuna eura više nego u istom periodu prošle godine.

unaprjeđenje prehrane

Podravkina nova nutritivna strategija: Manje soli i šećera, a više biljnih sastojaka

Sol se najvećim dijelom reducirala u asortimanu juha, jušnih kocki, Fant i mesnih proizvoda, a šećer u dječjoj hrani, žitaricama i voćnim namazima - no sačuvali su se prepoznatljivi okusi. U ponudi je, tvrde, i niz novih proizvoda bez aditiva, pojačivača okusa i bojila, bez glutena, obogaćenih proteinima, vitaminima, mineralima, vlaknima..., a usto su lansirane i linije bio, vegetarijanskih i veganskih proizvoda.

„Rezultati prvog kvartala Grupe Podravka pokazuju da smo pronašli dobra rješenja za brojne izazove kojima se i dalje suočavamo. Osobito sam zadovoljna što smo nakon intenzivnih priprema provedenih tijekom prošle godine počeli provoditi brojne aktivnosti za snažniji nastup na tržištima Zapadne Europe. Na ovaj smo način učinili još jedan bitan korak u razvoju prodaje i poslovanja na izvoznim tržištima. S druge strane, uspjeh na tržištu danas je sve snažnije povezan s odgovornim odnosom prema okolišu, zajednici, zaposlenicima i svim drugim dionicima u kompaniji. Prepoznajući ove trendove, koji se očituju i kroz zahtjeve i očekivanja potrošača, tijekom prvog kvartala usvojili smo dvije važne strategije - Nutritivnu strategiju koju smo već javno predstavili i Strategiju održivog poslovanja koju ćemo idućih dana predstaviti svim dionicima kompanije. Obje ove strategije iskazuju našu spremnost da se kontinuirano prilagođavamo potrebama naših potrošača, isto kao i rastućim zahtjevima odgovornog poslovanja“, istaknula je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.

osnaživanje plasmana obiju kompanija

Podravka i Atlantic se udružili u jačanju izvoza hrvatskih brendova na austrijsko i američko tržište

"Ostvarivanje sinergije između Podravke i Atlantica na tržištu Austrije i SAD-a je važan iskorak u praksi poslovanja hrvatskih kompanija u inozemstvu. Iznimno sam zadovoljna ovim korakom, jer na ovaj način dvije snažne hrvatske kompanije udružuju snage kako bi još više izvozile i jačale prisutnost vlastitih brendova i na europskom i na američkom tržištu", poručila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.

U odnosu na prošlu godinu, realizirano je 40% više investicija u odnosnu na isto razdoblje prošle godine, odnosno uloženo je 12,1 milijuna eura samo u prvom tromjesečju. Iz Podravke su najavili i izgradnju logističko-distributivnog centra te proširenje Tvornice juha i Vegete. Uprava planira isplatiti 53% dionica više nego lani, odnosno 2,65 eura po dionici.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.