Poziv na zajedništvo

Hajdaš Dončić: CA ima šanse preživjeti i biti uspješna

Foto: Željko Lukunić/Pixsell
Hajdaš Dončić: CA ima šanse preživjeti i biti uspješna
22.05.2013.
u 21:11
- Jedna kuna zračnog prometa generira dodatne četiri kune u cijeloj industriji i u turizmu i svim popratnim industrijama - rekao je HAjdaš Dončić.
Pogledaj originalni članak

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić danas je prisustvovao proslavi Dana grada Zaboka.

Tom prilikom na novinarsko pitanje o vezano uz okončanje štrajka u Croatia Airlinesu i restrukturiranju, Hajdaš Dončić rekao je: - Danas je održan Nadzorni odbor gdje je jedan od zaključaka bila podrška i upravi, ali isto tako i poziv na zajedništvo svih zaposlenih, predstavnika sindikata i menadžmenta u ostvarivanju plana restrukturiranja Croatia Airlinesa. Naglasit ću, što je poruka i dobavljačima i svim korisnicima usluga CA-a, da CA ima kao jedna od rijetkih kompanija na ovim prostorima šanse da preživi, šanse za uspjeh, iako je kod nje prisutna jedna velika sezonalnost. No, uz srednji rok gdje se planira dokapitalizacija, traženje strateškog partnera, svakako nam je cilj kao Vladi RH da sačuvamo kompaniju jer je ona jedna vrlo važan kontributor hrvatskog turizma, dakle, makroekonomski vrlo jednostavno, jedna kuna zračnog prometa generira dodatne četiri kune u cijeloj industriji i u turizmu i svim popratnim industrijama koje prate zračni ili avio biznis – kaže Hajdaš Dončić.

Na upit što će biti s plaćama nakon 1. srpnja, ministar tvrdi da se ništa drastično neće promijeniti. - Naravno da od 1. srpnja, ne samo zbog direktive EU nego i zbog normalnog ekonomskog poslovanja svako trgovačko društvo koje dobiva subvencije i za modernizaciju i za ulaganje u infrastrukturu većinu troška plaće morat će ostvarivati na tržištu. Vrlo jednostavno, dat ću primjer na HŽ putničkom, nije problem da država garantira bilo osiguravanje jednog minimalnog standarda prijevoza i nije uopće upitno da država ne može dati garanciju za recimo nabavu novih vlakova, ali morat će se strogo odvojiti ono što HŽ putnički zaradi na tržištu od prodaje karata, dakle to je novac koji je namijenjen zapravo za tekuće troškove i poslovanje, a samim time i plaće, od onoga što je namijenjeno za ulaganje u infrastrukturu ili neke kapitalne projekte. Isti takav slučaj je primjerice i u Jadroliniji, isto tako će biti i u Autocestama. Dakle samo transparentnije i jasnije uvedena pravila kojih su se većinom zapravo tvrtke trebale i do sada držati no neke na žalost nisu – istakao je ministar, dodavši da to zaposlenike neće dovesti u nepovoljniji položaj, već će samo podići razinu odgovornosti uprave.

>>Stjuardese prekinule štrajk u CA, 42 radnice neće dobiti otkaz!

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.