HDZ je uime Domoljubne koalicije priopćio da je za parlamentarnu izbornu promidžbu raspolagao prihodima od 11,5 milijuna kuna, da su troškovi iznosili 15,5 milijuna kuna te da manjak od četiri milijuna kuna planira nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova izborne promidžbe.
Od 11,5 milijuna kuna prihoda, donacije su iznosile 7,3 milijuna, a vlastita sredstva 4,2 milijuna kuna. Trošak izborne promidžbe za 12 izbornih jedinica iznosio je 15,5 milijuna kuna.
HDZ poručuje da će manjak prihoda nadoknaditi sredstvima iz naknade troškova za izbornu promidžbu.
Naime, za svako osvojeno zastupničko mjesto u Hrvatskom saboru svaka stranka, odnosno koalicija, dobiva 180 tisuća kuna. Budući da je Domoljubna koalicija osvojila 59 mjesta, mogla bi dobiti 10,6 milijuna kuna.
HDZ ističe da je Državnom izbornom povjerenstvu u zakonskom roku predao financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe, a da će ga javno objaviti na web-stranici u zakonskom roku.
DIP je izbornim sudionicima dao rok do 30. prosinca da javno objave svoja financijska izborna izvješća. HDZ poziva i ostale političke stranke i koalicije da na transparentan način objave svoje financijske izvještaje o financiranju izborne promidžbe.
Znači, kada se pribroji 180 tisuća kn po zastupniku u plusu su najmanje 4 milijuna kn.