Klaus Dieter Martin, čelnik kompanije Europski obalni zračni prijevoz (ECA), kako je Večernji list pisao prije skoro godinu dana, kazao je kako bi već u drugoj polovici 2011. mogle biti uspostavljene redovne linije zračnih cesta na Jadranu, što bi bolje povezalo otoke s obalom.
- Već smo u Zagrebu osnovali hrvatsko-njemačku tvrtku s ambicijom da u što kraćem roku zrakoplovima amfibijama uspostavimo redovne veze između hrvatske obale i većih jadranskih otoka. Da su se ostvarili naši prvobitni planovi, već bismo punom parom vozili prema jadranskim otocima - kazao je Martin za Slobodnu Dalmaciju te dodao:
- U prvoj fazi, nadamo se već ove godine, povezali bismo Split i Dubrovnik s Korčulom i Hvarom, Visom, Lastovom i drugim pripadajućim otocima, a sjevernije Zadar, Rijeku, Pulu s Malim Lošinjem, Rabom i drugim otocima. Za slijetanje i polijetanje naših hidroaviona koristili bismo 30 morskih luka. Što se tiče lokalnog stanovništva, planiramo dva leta u danu, jutarnji i popodnevni. Ovaj projekt gospodarski će ojačati turizam na otocima.
Martin ističe da bi se iz Gruža do Korčule letjelo 20 minuta, a karta stoji 43 eura. Split – Hvar 12 minuta, a karta 25 eura. Split – Korčula 20 minuta, 43 eura. Rijeka – Mali Lošinj 22 minute, 48 eura. Također, ako bi se karta naručila ranije, cijena bi bila osjetno niža.
U drugoj fazi otoci bi se povezali s talijanskim gradovima.
Između otoka i obale letjeli bi zrakoplovi sa 19 sjedala tipa De Havilland Twin Otter DHC-6 koji mogu slijetati na more, ali i tvrde piste.
Više o ovoj temi možete pročitati ovdje.
I to je sanaderova firma... IZDAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!