Tri i pol mjeseca nakon zrakoplovne tragedije u kojoj je poginuo poljski predsjednik Lech Kaczynski tamošnja pivovara počela je svoju promidžbenu kampanju „Hladni Lech“.
Kad je prije nekoliko dana osvanula velika reklama nasuprot brežuljku Wawel u Krakovu, gdje je kripta s tijelima poljskoga predsjedničkog para, krenula je lavina kritika na “kontroverzno“ mjesto za reklamu. Turisti nisu, ulazeći u kriptu na Wawelu, mogli ne vidjeti golemi plakat – “Žedan dojmova? Hladni Lech“.
“To je skandal“, piše poljski političar i konzervativac Ryszard Czarnecki, a njegov kolega iz stranke Pravo i pravednost, koju su osnovali braća blizanci Lech i Jaroslaw Kaczynski, pozvao je potrošače na bojkot piva, a proizvođače na uklanjanje reklame.
Iako su se iz pivovare u početku ograđivali da je mjesto na kojem je postavljen plakat s „hladnim Lechom“ u Krakovu najbolje mjesto uz prometnu ulicu i šetalište uz rijeku Vislu, prijetnje političara ipak su urodile plodom i jučer je počelo skidanje reklamnog panela visokog deset metara. Međunarodni pivovarski koncern ispričao se političarima i svima čiji su “osjećaji mogli biti povrijeđeni.“
Nema bolje reklame nego kad ti se politicari ili crkva pocnu bunit oko toga....mozes im samo zahvalit!!!