– Zahtijevamo da se logo nagrade tvrtke "Mass media Internationala" odmah ukloni s ekrana nacionalne televizije jer ruši dignitet HRT-a – zatražilo je Hrvatsko novinarsko društvo od HRT-a nakon objave na javnoj televiziji loga nagrade privatne marketinške tvrtke "Mass media International“ iz Beograda koja je HRT-u dodijelila nagradu.
U HND-u kažu da nagrada nije u reciprocitetu sa značajem koji joj se daje 24 sata dnevno na ekranima HRT-a.
– Zanima nas i koliko je HRT objavu loga njihove nagrade naplatio spomenutoj privatnoj tvrtki – pitaju se u HND-u.
Osim HRT-a, nagrade su dobili Subotica kao grad budućnosti u jugoistočnoj Europi, Istarska županija, Farmakom MB iz Šapca, Privredna komora Srbije, Turistička organizacija grada Beograda, putnička agencija Kon Tiki, obiteljska tvrtka Zlatiborac d.o.o iz sela Mačkata na planini Zlatiboru, voditelj Ivan Ivanović te neovisna televizijska postaja B92.
– Ovakvim tretmanom ove nagrade jedne privatne tvrtke u neravnopravan se položaj stavljaju ostale nagrade koje su dobili HRT ili njegovi djelatnici kao i oni koji su im nagrade dodijelili – smatraju u HND-u.
HND HRT-u: Uklonite logo nagrade koju je dala privatna tvrtka
Bolesnu baku ostavili dva dana da leži na hodniku Rebra, obitelj joj donosila hranu. Bolnica: 'Tako je kako je'
Srećom, u poslijepodnevnim satima petka za baku, koja je plućni bolesnik, pronađeno je mjesto u bolnici na Jordanovcu. Pacijentica je sad zaprimljena na odjel
Otkriveno što Blanka Vlašić radi nakon priznanja supruga da su u otvorenom braku! Ovo nitko nije očekivao
Nakon što se suprug Blanke Vlašić pohvalio da su u otvorenom braku, napokon je otkriveno što ona radi, odnosno čime se bavi u posljednje vrijeme
FOTO Zabijelile se gradske ulice: Snijeg pada diljem zemlje. Ovako izgledaju Karlovac, Sisak...
Na mnogim je mjestima ujutro padala kiša, a potom ju je zamijenio gusti snijeg
Mit ili istina? ‘Cjepiva su neučinkovita jer neki ljudi obole čak i nakon cijepljenja’
Sezona gripe počinje od listopada i traje sve do ožujka, a kako simptomi ove bolesti nisu nimalo ugodni, bolje ju je izbjeći. Jeste li vi od onih koji vjeruju u učinkovitost cjepiva ili radije pribjegavate drukčijoj prevenciji?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima
Zašto HND gotovo nikada ne reagira na pristrano i neprofesionalno pisanje naših medija? Kolike su ljude mediji "sahranili" takvim pisanjem, bez ikakve zaštite. A i ne slažem se da bi sve nagrade trebale biti isto tretirane. Nije isto da li sportaš godine po izboru HOO, Sportskih novosti ili nekih lokalnih novina - neka svatko stavi što želi u svoj logo.