VRIJEDNA INVESTICIJA

Hoteli Novi u obnovu za 40 milijuna eura, otvorenje u lipnju. Rezidencije će biti na prodaju

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Hoteli Novi u obnovu za 40 milijuna eura, otvorenje u lipnju. Rezidencije će biti na prodaju
18.12.2024.
u 14:44
Poznata hotelska kuća u Novom Vinodolskom poslovat će pod Accorovim brendom Mövenpick
Pogledaj originalni članak

Za poznatu novovinodolsku hotelsku kuću, koja je do lani cijelo desetljeće tavorila u zamršenom predstečajnom postupku, počinju bolja vremena. Prije godinu dana Hotele Novi kupio je investicijski fond ECM Partners, a jučer je objavljeno i partnerstvo s Accorom, jednom od vodećih svjetskih hotelskih grupacija koja je prisutna u više od 110 zemalja s 5700 objekata. Prema jučer potpisanom franšiznom ugovoru između investicijskih fondova ECM Partners i JNE Partners s Accorom, resort će nakon renovacije poslovati pod brendom Mövenpick.

Novo ime hotela je Mövenpick Hotel Kvarner Bay, a tristotinjak rezidencija Mövenpick Residences Kvarner. Sve je pred kompletnom renovacijom. Planirana investicija vrijedna je nešto više od 40 milijuna eura. Radovi na hotelu, koji ima 198 soba, počeli su odmah nakon ljetne sezone, još tijekom listopada, a otvorenje je planirano za lipanj iduće godine. Obnova 304 rezidencije koje će ići u prodaju predviđena je u fazama, radovi na prvih sto počinju u siječnju iduće godine, a za tržište bi trebale biti spremne u studenom 2025. Resort koji se prostire na 150.000 četvornih metara ima sedam bazena, zatvorene wellness i spa sadržaje na čak 11.000 četvornih metara te, među ostalim, nezavršenu zgradu za smještaj zaposlenika, do 2027. bi trebao dobiti potpuno novo lice, uključujući kongresnu dvoranu.

Cilj cjelogodišnje poslovanje

Pod novim vlasnicima kompleks je radio i prošlog ljeta, a cilj je cjelogodišnje poslovanje. – Zahvaljujući investiciji, konceptu i ugovoru s premium švicarskim brendom Mövenpick, resort će u lipnju 2025. predstaviti novu razinu usluge i životnog stila – kaže Kruno Santini iz ECM Partnersa. – Gosti će uživati u resortu koji, zahvaljujući svojem arhitektonskom rješenju s puno zelenila i na vrhuncu sezone, kad ugošćava maksimalnih 1500 ljudi, ostavlja dojam da se nalazite usred neke prirodne oaze. Uz gastronomiju svjetske klase, moderni kongresni centar i jedan od najvećih europskih wellness i spa centara, resort će biti idealno cjelogodišnje odredište za odmor, poslovne susrete i pripreme sportskih ekipa – kazao je Santini.

Resort će po završetku kompletne renovacije, kako je najavljeno, zapošljavati oko 250 ljudi, po mogućnosti iz okolice, a u planu je i nabava s okolnih OPG-ova, vinarija i slično. Lokalna zajednica trebala bi profitirati i od činjenice da će premium sadržaji privlačiti goste više platežne moći, koji će osim u resortu trošiti i u Novom Vinodolskom i okolici. – Imamo predispozicije da budemo najbolji resort u regiji – istaknuo je K. Santini.

Predsjednik fonda ECM, Savvas Liasis, rekao je kako su u proteklih 15 godina uložili oko milijardu eura u ovoj regiji te da samo u Sloveniji, među ostalim, uspješno vode 18 hotela, deset kampova. – Uspjeh smo polučili i s termama Čatež. S našim bogatim iskustvom u transformaciji velikih hotelskih grupacija u regiji, zajedničko ulaganje u ovaj prekrasni resort s JNE Partnersom prirodan je korak, a s Accorom brend Mövenpick približavamo i ljudima ove regije – kazao je S. Liasis.

Novovinodolski turistički kompleks će po završetku obnove koja je planirana u tri faze ponijeti četiri zvjezdice, a pod brendom Mövenpick bit će i rezidencije. – Brendirane rezidencije redefiniraju moderni način života na globalnoj razini, nudeći jedinstvenu kombinaciju luksuza, praktičnosti i ekskluzivnih usluga. Ovo u Novom Vinodolskom nisu samo premium rezidencije, one osiguravaju najviše standarde održavanja i upravljanja pod nadzorom resorta. Vlasnici Mövenpick rezidencija imat će pristup premium sadržajima integriranog hotela i spa centra, ekskluzivnim zonama za vlasnike te priliku za uživanje u globalnom VIP statusu unutar cijele Accor mreže – otkrio je Nader Bawany iz ECM Partnersa.

Novi standardi u regiji

Zadovoljstvo suradnjom ne krije ni Frank Reul, potpredsjednik razvoja u Accoru za istočnu Europu, Balkan, Italiju i Grčku. – Hrvatska ostaje destinacija izbora, nudeći obilje mogućnosti za slobodno vrijeme i poslovna putovanja. Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay postavit će nove standarde gostoprimstva u regiji, donoseći Mövenpickovu filozofiju "raditi obične stvari na izvanredan način" u samo srce Kvarnerskog zaljeva. Ovaj projekt odražava predanost širenju naše ponude u Hrvatskoj uz pouzdane partnere – poručio je F. Reul.

Generalni direktor Mövenpick Hotel and Residences Kvarner Bay, Igor Nekić, pak, naglašava kako je Mövenpick je u svijetu prepoznat kao brend gostoljubivosti što se svakako želi istaknuti i u novovinodolskom projektu. – Cilj nam je da Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay postane destinacija koja ne samo da oduševljava goste iznimnim iskustvima već ih i međusobno povezuje i obogaćuje. Spajanjem bezvremenske švicarske tradicije sa živopisnim karakterom Jadrana, stvaramo prostor za posebne trenutke – smatra I. Nekić.

FOTO Pogledajte stan u zgradi Mate Rimca, prodaje se za nevjerojatnih 192 milijuna eura, ima kuhara, lift za auto...

Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate
Foto: Njuškalo/PROAGENT-Nekretnine-Real Estate

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.