Nakladnici

HRT treba obvezati na javnu objavu cjenika oglašavanja

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
HRT treba obvezati na javnu objavu cjenika oglašavanja
29.11.2010.
u 19:30
Primjenom kumulativnog efekta od 40 posto zastupljenosti domaće glazbe na svim radijskim i TV kanalima čini se nepravda hrvatskoj glazbi i glazbenoj produkciji, smatraju komercijalni nakladnici
Pogledaj originalni članak

Primjenom kumulativnog efekta od 40 posto zastupljenosti domaće glazbe na svim radijskim i TV kanalima čini se nepravda hrvatskoj glazbi i glazbenoj produkciji.

Nismo zadovoljni ukidanjem obveze HRT-u da javno objavi cjenik oglašavanja i ostalih komercijalnih usluga. Dvojimo i o opravdanosti odredbe da se HTV-u određuju četiri minute reklama u jednom satu, od 18 do 22 sata.

Stavovi su to Koordinacije komercijalnih nakladnika vezani uz konačan prijedlog novog Zakona o HRT-u.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.