Prije izglasavanja konačnog prijedloga Zakona o HRT-u, Koordinacija komercijalnih medija podnijela je saborskim zastupnicima prijedloge, ponajprije vezano uz promidžbeni program, koje bi trebalo ugraditi u zakon. Koordinacija tako smatra potrebnim postupno ukidati promidžbeni program na javnoj televiziji između 18 i 22 sata, smanjiti minutažu njegova emitiranja do 18 sati te zabraniti emitiranje za trajanja igranog filma.
Smanjenje u 4 godine
Prijedlog je da se trajanje promidžbenog programa postupno smanjuje tijekom četiri godine od 18 do 22 sata, do potpunog ukidanja. Do 18 sati emitiranje promidžbenog programa postupno bi se smanjivalo s devet na šest do tri minute u jednom satu. Prema prijedlogu zakona, predviđeno je samo smanjenje promidžbenog programa u udarnom terminu sa šest na četiri minute u jednom satu. Komercijalni mediji smatraju da je potrebno rigoroznije smanjenje promidžbenog programa s obzirom na predviđeno povećanje prihoda od pristojbe, restrukturiranje poslovanja HRT-a, kao i potpuna usmjerenost na ispunjavanje javne usluge, a time i odabir jednostrukog financiranja. Na prošlotjednom skupu Novinarstvo i politika i predsjednik Ivo Josipović zauzeo se za pravednu participaciju privatnih i javnih medija na tržištu kako jedan medij ne bi pokupio vrhnje na oglašavanju zatirući pluralizam medija, ali i da se radikalnim rješenjima ne uruši javna televizija.
Javni interes
Marjan Jurleka, voditelj Koordinacije, smatra da novi zakon treba jasno definirati javnu ulogu HRT-a, koji smatra prevelikim, preskupim i neefikasnim uzme li se u obzir velik broj zaposlenih, velik broj pomoćnika glavnog ravnatelja, dobra zaštita menadžerskim ugovorima... Novi zakon trebao bi jasno definirati javnu ulogu HRT-a i strogo je ograničiti od komercijalne djelatnosti kako bi se prihodi od pristojbe utrošili na pitanja od javnog interesa. Jednako tako, ako se zakonopisac odlučio uvrstiti uporabu arhivskog materijala u komercijalnu djelatnost, nužna je kontrola cjenika za njegovu uporabu. U zakonu se predviđa i novčana kazna HRT-u od 100 tisuća do milijun kuna u slučaju da, primjerice, ne postigne opseg udjela europskih audiovizualnih djela te neovisnih proizvođača ili pak opseg udjela hrvatske glazbe te ako obavi oglašavanje u trajanju duljem od propisanog. Komercijalni mediji smatraju da je u tom dijelu potrebno uvrstiti i odredbu o oduzimanju protupravno stečene koristi jer se u suprotnom diskriminira ostale nakladnike koji su to dužni učiniti sukladno Zakonu o elektroničkim medijima.
HRT-u ukinuti reklame od 18 do 22 sata i u vrijeme emitiranja filmova
BiH tvrtka gradi brzu cestu kroz Hrvatsku, ovo je strateška dionica, evo kad će biti završetak radova
Završetak cjelokupne prometnice s hrvatske strane značit će i da će novi most Gradiška u svojem punom kapacitetu moći doprinositi podizanju razine prometne povezanosti Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Više od 11 tisuća ljudi na Opus Areni. Kohorta i Torcida odali počast Vukovaru, Splićani ne mogu bez divljačkih ispada
Više od 11 tisuća gledatelja nazočilo je žestokom dvoboju Osijeka i Hajduka
Ana Brdarić Boljat: Bili smo uvjereni da ćemo jesti za relativno male novce. No prevarili smo se
Novarka i voditeljica informativne emisije RTL Danas podijelila je s nama dojmove s putovanja u Makedoniju, otkrila nam je što ju je sve ugodno iznenadilo i što nije očekivala
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
S ovim neugodnim problemom susrela se trećina muškaraca u svijetu, a ignoriranje dovodi do ozbiljnih problema
dečki ili reklame ili pretplata.