VELIKA PROMOCIJA

Hrvatska se ne smije zadovoljiti stereotipom lijepe zemlje. National Geographic pokazao što je prava reklama

Hrvatska se ne smije zadovoljiti stereotipom lijepe zemlje. National Geographic pokazao što je prava reklama
20.09.2021.
u 21:33
Konačno se netko odmaknuo od stereotipa zemlje sunca i mora te Hrvatsku prikazao kao zemlju vrijednih, simpatičnih i kreativnih ljudi. "Prezentirani su i naša tehnička superiornost i inovativnost u pojedinim branšama kao što je izgradnja Pelješkog mosta i autoindustrija u nastajanju Mate Rimca. Ovakvih projekata treba nam puno više", kažu stručnjaci.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 24

Avatar Apsalar
Apsalar
22:16 20.09.2021.

Hrvatski "tjedan" bio je lijep i zanimljiv. Hrvatska iz zraka nije stigla obuhvatiti sve što bi mogla. Općenito lijep dan za Hrvatsku na NG. Hvala.

BE
Beerhunter
09:33 21.09.2021.

Baš tako sam nešto razmišljao nakon gledanja te epizode. Stvarno, imamo dosta toga ponuditi, osim sunca i ljepota, za koje nismo sami zaslužni. A onda se sjetim kako "gospodarimo" svime time i spustim se na zemlju. Svejedno, odlična emisija, prikazati "obične" ljude, kao gospođa ranger u parku Lonjsko polje, gospođa iz Paklenice, gospodin inženjer na projektu pelješkog mosta... Imamo zaista puno vrijednih, zanimljivih ljudi, ovo je bio odmak od maltretiranja raznim "celebrity-ima", "influencerima", "pjevačicama", kojih su puni razni mediji. Iako sam star i već poprilično ciničan, možda ipak ima nade za nas...

DU
Deleted user
12:12 21.09.2021.

Naši političari trebali bi učiti od profesionalaca kako se promovira država. Ali oni su zauzeti uhljebljivanjem i kadroviranjem svojih članova