Sajam turizma u Munchenu

Hrvatska se promovira u Njemačkoj s tri milijuna eura

Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
Hrvatska se promovira u Njemačkoj s tri milijuna eura
19.02.2014.
u 15:28
Na najvećem turističkom sajmu u Bavarskoj Hrvatska je ove godine zemlja partner.
Pogledaj originalni članak

- Partnerski odnos na ovako značajnom međunarodnom sajmu je logičan, s obzirom da Bavarska i Hrvatska već niz godina odlično turistički surađuju, Njemačka je za Hrvatsku jedno od najvažnijih emitivnih tržišta. Zahvaljujem na povjerenju i pozivam sve zainteresirane da dođu upoznati sve čari i prirodnu ljepotu Hrvatske - rekao je na otvorenju sajma turizma u Munchenu, na kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner - ministar turizma Darko Lorencin.

Najveći turistički sajam u Bavarskoj f.re.e održava se od 19. do 23. veljače, a Hrvatska se osim na izložbenom prostoru od dvjestotinjak četvornih metara, plus 70 kvadrata na samom ulazu kao zemlja partner, predstavlja projektom Pogled u plavo, koji promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ronjenje. Zvijezda tog prostora svakako je ronilac Goran Čolak koji, osim brojnih svjetskih odličja za razne ronilačke discipline, drži i Guinnessov rekord u ronjenju na dah od nevjerojatne 23 minute, a u ronilačkim vještinama su se mogli okušati i posjetitelji.  U montažnom bazenu se nudila demonstracija ronjenja te podvodna izložba fotografija autora Marjana Radovića.

"Svi partneri govore ili o istom ili o povećanom bukingu"

Sajam je, osim za široku publiku, i mjesto poslovnih susreta. Hrvatski turistički čelnici susreli su se tako s predstavnicima tvrtke FTI, četvrte njemačke turoperatorske grupacije s tržišnim udjelom od 6,7 posto prometa. FTI ostvaruje promet od 1,5 milijardi eura i 2,7 milijuna putnika, od čega 50 tisuća odvodi u Hrvatsku. Također, razgovarali su i s čelnim ljudima ITS-a, ID Riva toursa, austrijskog turoperatora Terra Reisen koji je u sastavu TUI grupe, agencije Adria2 .itd.

- Svi partneri govore ili o istom ili o povećanom bukingu u odnosu na lanjsku godinu i nadamo se boljim rezultatima s njemačkog tržišta i u konačnici - rekla je direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić.

HTZ u promociju i oglašavanje u Njemačkoj ulaže oko tri milijuna eura

Inače, Glavni ured HTZ-a pojačano promovira hrvatski turizam u Njemačkoj ove godine. Samo u partnerski status na minhenskom sajmu i suradnju s ADAC-om, koji je izdao Reisemagazin posvećen isključivo Hrvatskoj, uloženo je dvjestotinjak tisuća eura.

Ukupno, pak, HTZ u promociju i oglašavanje u Njemačkoj ulaže oko tri milijuna eura, što je nekoliko postotaka više nego lani. Očekuje se i nekoliko postotaka više gostiju. Ponovi li se lanjski rast, Hrvatska bi mogla ugostiti novih osamdeset tisuća turista iz Njemačke, odnosno ukupno oko 2,1 milijun.

>>Zbog ovih 8 razloga stranci moraju posjetiti Hrvatsku

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

DU
Deleted user
15:45 19.02.2014.

Sve se vise,i vise novca ulaze za promoviranje hrvatskog turizma u njemackoj,a njemaca sve manje,i manje dolazi na nasu obalu i nas lijepi jadran,zasto??????

BL
Blomberg
16:10 19.02.2014.

Znam zasto ih ima sve manje, jer sto se ugostiteljstva tice ( osim onih za bogate) smo katastrofa, preskupo , konobari neprofesionalni bahati i prespori. Nije dosta samo cista voda sve je vazno, okolica, napr: putevi uz plaze sve je zapusteno granje na sve strane, nogostupi nisu uredjeni po 20 God. Ono primitivno nudjenje pereca ili voca po plazi ko zna kekove higijene, plaze su bez uredjenih kioska i.t.d. Nije dosta samo kasirati i to preskupo. najprije treba gostu dokazati kvalitetu u SVEMU urednost ljubaznost pa onda cjene prilagoditi.U Biogradu sjednemo na terasi konobar nas vidi ali i dalje se razgovara i to punih 12 Min. u samoj luci, tu se vidi da je to sezonski radnik i da mu je svejedno hocemo li otici ili ne.To u Turskoj ili Spaniji sigurno necete dozivjeti jer od toga zive i imaju smisla za biznis.

VK
vk52
16:59 19.02.2014.

sigurno da se treba ulagati u promociju turizma u njemackoj a treba i toliko jos vise ulagati u ljubaznost osoblja u turistickoj brandzi. i tako postupati sa turistima da dodu i nagodinu a ne ko ga je.. doce drugi, usna reklama i preporuka je naj bolja i ne kosta nista osim malo ljubaznosti i postovanju prema gostu i stranim turistima.