- Partnerski odnos na ovako značajnom međunarodnom sajmu je logičan, s obzirom da Bavarska i Hrvatska već niz godina odlično turistički surađuju, Njemačka je za Hrvatsku jedno od najvažnijih emitivnih tržišta. Zahvaljujem na povjerenju i pozivam sve zainteresirane da dođu upoznati sve čari i prirodnu ljepotu Hrvatske - rekao je na otvorenju sajma turizma u Munchenu, na kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner - ministar turizma Darko Lorencin.
Najveći turistički sajam u Bavarskoj f.re.e održava se od 19. do 23. veljače, a Hrvatska se osim na izložbenom prostoru od dvjestotinjak četvornih metara, plus 70 kvadrata na samom ulazu kao zemlja partner, predstavlja projektom Pogled u plavo, koji promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ronjenje. Zvijezda tog prostora svakako je ronilac Goran Čolak koji, osim brojnih svjetskih odličja za razne ronilačke discipline, drži i Guinnessov rekord u ronjenju na dah od nevjerojatne 23 minute, a u ronilačkim vještinama su se mogli okušati i posjetitelji. U montažnom bazenu se nudila demonstracija ronjenja te podvodna izložba fotografija autora Marjana Radovića.
"Svi partneri govore ili o istom ili o povećanom bukingu"
Sajam je, osim za široku publiku, i mjesto poslovnih susreta. Hrvatski turistički čelnici susreli su se tako s predstavnicima tvrtke FTI, četvrte njemačke turoperatorske grupacije s tržišnim udjelom od 6,7 posto prometa. FTI ostvaruje promet od 1,5 milijardi eura i 2,7 milijuna putnika, od čega 50 tisuća odvodi u Hrvatsku. Također, razgovarali su i s čelnim ljudima ITS-a, ID Riva toursa, austrijskog turoperatora Terra Reisen koji je u sastavu TUI grupe, agencije Adria2 .itd.
- Svi partneri govore ili o istom ili o povećanom bukingu u odnosu na lanjsku godinu i nadamo se boljim rezultatima s njemačkog tržišta i u konačnici - rekla je direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić.
HTZ u promociju i oglašavanje u Njemačkoj ulaže oko tri milijuna eura
Inače, Glavni ured HTZ-a pojačano promovira hrvatski turizam u Njemačkoj ove godine. Samo u partnerski status na minhenskom sajmu i suradnju s ADAC-om, koji je izdao Reisemagazin posvećen isključivo Hrvatskoj, uloženo je dvjestotinjak tisuća eura.
Ukupno, pak, HTZ u promociju i oglašavanje u Njemačkoj ulaže oko tri milijuna eura, što je nekoliko postotaka više nego lani. Očekuje se i nekoliko postotaka više gostiju. Ponovi li se lanjski rast, Hrvatska bi mogla ugostiti novih osamdeset tisuća turista iz Njemačke, odnosno ukupno oko 2,1 milijun.
Sve se vise,i vise novca ulaze za promoviranje hrvatskog turizma u njemackoj,a njemaca sve manje,i manje dolazi na nasu obalu i nas lijepi jadran,zasto??????