DRAGANA RUDISINOVIĆ

Hrvatske kontinentalne toplice pucaju na globalno wellness tržište

Hrvatske kontinentalne toplice pucaju na globalno wellness tržište
08.03.2024.
u 15:04
Najveći potrošači su milenijalci te generacija Z koji najviše troše na potkategoriju mindfulnessa – tečajevi meditacije, aplikacije za svjesnost, terapijske seanse...

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

NOVA FAZA SKUPLJEG HLADNORATOVLJA

Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu

Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad



Komentari 1

ZA
Zagrebčanka
19:15 08.03.2024.

Rano su se sjetili. Sad kad Čatež već puca po šavovima od Zagrepčana koji su željni kupanja u toplicama tijekom zime. Mogli bi ih imat usred Zagreba, kod one propale bolnice gdje se neki koncesionar za bagatelu bogati na profitu od naše termalne vode, dok mi trošimo novce u Sloveniji.