RAST POTRAŽNJE

Hrvatski kampovi top odredišta za Nijemce. Analiza ADAC-ova portala: Interes će se i povećati

Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Duga Resa: Autokamp Slapić popunjen je stranim i domaćim turistima
Foto: sasa miljevic/PIXSELL
Turisticka patrola Vecernjaka Tar
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Duga Resa: Autokamp Slapić popunjen je stranim i domaćim turistima
14.11.2021.
u 11:42
Na ADAC-ovu portalu najbolje je rangiran kamp Omišalj na Krku, drugi je novigradski Maravea Camping Resort, a Zaton Holiday Resort je treći
Pogledaj originalni članak

Kampiranje je u Njemačkoj u modi, a Hrvatska je tradicionalno jedno od najpopularnijih odredišta za njemačke kampere. Dogodine bi, pak, potražnja mogla biti i veća sudeći prema analizi posjeta ADAC-ova kamping portala PiNCAMP.

– Budući je Hrvatska i dalje jedna od najpopularnijih destinacija za njemačke kampere, ove godine objavljujemo listu top 50 umjesto, kao ranije, 25 najpopularnijih kampova u Hrvatskoj. Broj posjeta stranicama PiNCAMP.de povećan je deset posto, a primjetan je rast interesa za kampovima u kojima se smještaj može rezervirati online. Čak štoviše, to se trenutno čini kao jedan od odlučujćih kriterija pri odabir kampa – kaže Uwe Frers, izvršni direktor ADAC Camping GmbH.

Inače, prema interesu njemačkih kampista na ADAC-ovu portalu, najbolje je rangiran kamp Omišalj na Krku, Zaton Holiday Resort je treći, a drugo, četvrto i peto mjesto zauzela su tri kampa kompanije Aminnes – novigradski Maravea Camping Resort i kamp Sirena te Atea Camping Resort s Krka.

ADAC je najveći europski automobilski klub te drugi po članstvu na svijetu. Obuhvaća sve usluge putovanja, od općih savjeta o putovanju do planiranja putovanja te prodaje putnih usluga i proizvoda. ADAC broji čak 22 milijuna članova, ima 18 regionalnih klubova u svim saveznim državama, a snažno je orijentiran na kvalitetu.

ADAC-ov kamping vodič biblija je za njemačke kampere, glavna, pak, mjesečna publikacija Motorwelt distribuira se članovima u nakladi od 13 milijuna primjeraka, a ADAC-ov dvomjesečni Reisemagazin vodeći je turistički časopis na njemačkom tržištu i čita ga po nakladi 2,2 milijuna ljudi. Hrvatska se ove godine pozicionirala među najuspješnije turističke destinacije na Mediteranu, a potražnja za Hrvatskom neprestano je rasla. Na izvrsne rezultate s njemačkog tržišta utjecao je i ADAC jer je i ove godine donio puno pozitivnih vijesti o Hrvatskoj.

VIDEO Svako treće bolovanje je neopravdano. HUP: Lažna bolovanja stoje nas više od milijardu kn godišnje

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MP
Mali Pero
12:02 14.11.2021.

Dal SVI KAMPOVI imaju POSEBNE odjele za NOVINARE ili su se organizacijski postavili da samo NEKI kampovi ISKLJUČIVO su za NOVINARE !!! Mislim da nam ta informacija nedostaje.