Iza plakata sa sloganima "Ukinut ćemo poduzetništvo i obrtništvo!", "Radnim akcijama do hidroelektrana" i "Do 2013. svi ćemo raditi u državnoj upravi i županijama" – stoji HSLS. Stranka centra provokativnim je porukama na "teaserima" i ljevici i desnici poručila što misli o njihovoj politici, a krenula je i priča da je Digitel, agencija koja radi HDZ-ovu kampanju, prosvjedovala zbog plakata.
– Navodno su se iz Digitela žalili Europlakatu. Možda ih pogađaju poruke, mene recimo pogađaju poruke da je u Hrvatskoj sve "med i mlijeko", da je sve sjajno! – komentirao je Darinko Kosor, čelnik HSLS-a, potvrdivši da su nepotpisani "teaseri" njihovi.
Iz Digitela s gnušanjem opovrgavaju bilo kakvu intervenciju u vezi s plakatima, kao i glasine da je direktorica agencije Digitel komunikacije Jasna Hrvić-Smolec intervenirala kod Europlakata.
– To je nečija izmišljotina, vjerojatno tako žele popularizirati svoje plakate – kažu u Digitelu. Ni Državno izborno povjerenstvo ne nalazi ništa sporno. No njihovo objašnjenje nema veze sa sadržajem ili izgledom "teasera", već činjenicom da nisu nadležni za aktivnosti stranaka prije službenog početka kampanje.
Ma hajde moj Darinko. Dosta nas je HSLS zamajavao. Uvijek žestoki prema svakome, a onda stalno u vlasti. Nećemo nove Đurđe i Čehoke. Ćao.