Više novca za promociju

HTZ će u 2019. raspolagati s 331 milijuna kuna

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
HTZ će u 2019. raspolagati s 331 milijuna kuna
20.12.2018.
u 16:49
Dogodine se za strateške projekte planira 41 milijun kuna, a za udruženo oglašavanje 24,6 milijuna kuna
Pogledaj originalni članak

U idućoj godini proračun nacionalne turističke organizacije raste za 14 posto i iznosit će 331 milijun kuna Od boravišne pristojbe i turističke članarine Hrvatska turistička zajednica planira uprihoditi ukupno 250 milijuna kuna, čulo se na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a.

- Povećanje proračuna Hrvatske turističke zajednice prvenstveno je rezultat povećanja prihoda od boravišne pristojbe sukladnoj uredbi naše Vlade i povećanja prihoda od turističke članarine za četiri posto, dok se iz državnog proračuna izdvaja 53 milijuna kuna. Inače, za sljedeću godinu osigurali smo 40 milijuna kuna za jačanje prometne povezanosti što će omogućiti rast turističkog prometa s europskih i dalekih tržišta tijekom svih mjeseci u godini. Ove godine u zračnim lukama u Hrvatskoj već je premašen promet putnika od 10 milijuna što je najbolji pokazatelj da su naše dosadašnje aktivnosti vezane uz pozicioniranje Hrvatske kao aviodestinacije dale odlične rezultate U narednom razdoblju stavljat ćemo veći fokus i na jačanje naše prepoznatljivosti na svjetskom tržištu koristeći različite kanale, a uz nove zakonodavne izmjene otvorit će se mogućnosti za još kvalitetniju promociju hrvatskog turizma u svijetu - komentirao je ministar turizma Gari Cappelli.

Dogodine se za strateške projekte planira 41 milijun kuna, za udruženo oglašavanje 24,6 milijuna kuna, dok, recimo, ukupni budžet za zakup medija na svim emitivnim tržištima iznosi oko 42 milijuna kuna. Za nastupe na turističkim sajmovima, radionice Buy i Sell Croatia te za projekt EDEN rezervirano je 5,9 milijuna kuna.

- Na današnjoj sjednici usvojili smo niz važnih odluka koje će pridonijeti zadržavanju pozitivnih turističkih trendova u idućoj godini. S tim smo ciljem osigurali gotovo 41 milijun kuna za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima, odnosno za strateške suradnje s avioprijevoznicima i turoperatorima koji u svojoj ponudi imaju organizirane programe za Hrvatsku. Izuzetno nas veseli i veliki interes ključnih subjekata iskazan za udruženo oglašavanje za koje smo u idućoj godini izdvojili 24,6 milijuna kuna. Također, na naš prijedlog te uz potporu članova vijeća i za iduću godinu pokrećemo postupak angažmana specijaliziranih agencija za provođenje PR aktivnosti te za zakup medijskog prostora koje će nam biti važni partneri u provedbi promotivnih aktivnosti na 16 ključnih tržišta - ističe direktor HTZ-a Kristijan Staničić.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SU
suvaja
17:01 20.12.2018.

A ministarstvo turizma u zg ....je reda radi da ima vise ministarstava..htz je kao lucka kapetanija gospic ispostava senj...