“Prije nego što posjetite Hrvatsku trebate znati... U Hrvatskoj ćete tratiti svoje vrijeme”, poruka je u promidžbenom videu uz motive iz naših nacionalnih parkova (u originalu “Before you visit Croatia you should know... Croatia will waste your time”. Jezična nespretnost, koja će odvratiti svakog pametnog gosta ili domišljata konstrukcija koja će izazvati potencijalnog namjernika da vidi o čemu je zapravo riječ? Ovo drugo, uvjeravaju u Hrvatskoj turističkoj zajednici.
U videu koji slijedi nakon provokacije s traćenjem vremena slijedi, naime, rečenica objašnjenja; nacionalnih je parkova toliko da čovjeku treba vremena da se odluči za najdraži. Na sličan način u istom videu, u sklopu kampanje „My Croatian Experience“, promatraču se poručuje i da će ga Hrvatska rastužiti, a u idućim sekundama doznaje da će to biti na dan kad bude morao kući. U HTZ-u kažu da su reakcije sjajne. Na Facebooku, recimo, post je imao doseg iznad 100.000.
– U vrlo konkurentnom okruženju nije jednostavno privući pozornost, ponekad treba posegnuti za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su ključne na društvenim mrežama – kaže direktor HTZ-a Ratomir Ivičić.
karolina a da procitas cijeli tekst na reklami?