Hrvatska turistička zajednica (HTZ) krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Austrija, Poljska, Italija, Velika Britanija, Mađarska, Nizozemska, Francuska, Švedska, Švicarska, Češka, Slovenija, Slovačka i Španjolska. U HTZ-u navode da se aktivnosti u sklopu kampanje provode putem offline i online komunikacijskih kanala, odnosno putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebooka, Instagrama i Twittera.
– Na samom vrhuncu turističke godine, kada u Hrvatskoj boravi više od milijun turista dnevno, krenuli smo s velikom kampanjom usmjerenom na promociju posezone. Ove godine bilježimo veliki porast dolazaka i noćenja u predsezoni, a vjerujemo da nas isto očekuje u rujnu i listopadu za koje već sada imamo dobre najave. Cilj nam je dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije – izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Hrvatska je, dodao je, do kraja listopada turistima diljem svijeta dostupna zbog brojnih aviolinija, posebice gostima iz Austrije, Velike Britanije, SAD-a i Francuske koji sve više preferiraju odmor u posezoni. Kampanja za promociju posezone, kažu u HTZ-u, posebno je usmjerena na aktivni i nautički turizam, na promociju eno-gastronomije te prirodnih i kulturnih sadržaja, a to su glavni motivi dolaska turista u tom razdoblju.