Hrvatska udruga za odnose s javnošću i Hrvatsko novinarsko društvo čvrstog su stava da angažman komunikacijskih savjetnika u izbornim kampanjama mora biti transparentan. Ključna odrednica te transparentnosti je javnost podataka o tome za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade.
Javno deklariranje angažmana u predizbornim kampanjama od presudne je važnosti kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima, kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa. Medijski istupi su, uz jasno navođenje političkih izbornih kampanja u kojima se sudjeluje, u cijelosti prihvatljivi.
Angažman u političkoj kampanji nije razlog da komunikacijski stručnjaci ne nastupaju kao medijski sugovornici, ali njihov angažman pri tome mora biti jasno deklariran. Jedino će tako uloge i interesi biti transparentni.
Stoga HUOJ poziva sve stručnjake za odnose s javnošću koje su angažirali političari ili stranke u izbornoj kampanji ili inače, na javno očitovanje o svojem angažmanu putem medija te objavom referenci na vlastitim internetskim stranicama.
Javno očitovanje angažmana podjednako je važno za samostalne komunikacijske stručnjake, za zaposlenike agencija za odnose s javnošću kao i u slučajevima tzv. pro bono angažmana. Hrvatsko novinarsko društvo poziva novinare da kad intervjuiraju komunikacijske stručnjake traže od njih da navedu u čijoj su izbornoj kampanji angažirani. I isto tako HND očekuje od urednika da te podatke obavezno objave.
Najbesmislenija i najpristranija "civilna" udruga je ovo antihrvatsko "novinarsko" društvo-HND.......njih jedino poštuju ljevičarski novinari.....kod normalnih novinara nemaju nikakvu svrhu,niti mogu predstavljati poštene novinare....