Vozni red

HŽ pod pritiskom odustao od ukidanja vlakova prema Mađarskoj

Foto: 'nikola cutuk'
HŽ pod pritiskom odustao od ukidanja vlakova prema Mađarskoj
13.12.2010.
u 13:36
- Trebamo nastaviti borbu da nam ostave i vlakove za Sloveniju jer Međimurje, u kojem je prije 150 godina otvorena prva pruga, to zaslužuje - kaže Neven Toplonjak iz Sindikata prometnika vlakova
Pogledaj originalni članak

Na službenim internetskim stranicama HŽ-a osvanula je vijest da vlakovi prema Mađarskoj i dalje voze, iako je prema novom voznom redu, koji je na snagu stupio 12. prosinca, Međimurje trebalo ostati bez svih međunarodnih linija prema susjednim zemljama. Pod pritiskom javnosti i sindikata, HŽ je odlučio da i dalje voze pogranični vlakovi na graničnim prijelazima Kotoriba - Murakeresztur, Koprivnica - Gyekenyes i Magyarboly - Beli Manastir. U HŽ-u ističu da će ti vlakovi nastaviti voziti zbog “zahtjeva lokalne samouprave, pogranične policije i carine”.

- Njima se voze policajci i carinici, ali i studenti i drugi putnici. Zadovoljni smo odlukom HŽ-a da se ostave barem vlakovi za Mađarsku. Novi direktor HŽ Holdinga Zlatko Rogožar je u samo nekoliko dana svog mandata uvažio primjedbe i dao nalog Putničkom prijevozu da vlakovi nastave prometovati - kaže Željko Halić iz međimurske podružnice Sindikata željezničara Hrvatske. Međimurje će tako prijepodnevnim i poslijepodnevnim vlakovima i dalje biti povezano s Europskom unijom preko Mađarske, no veza sa Slovenijom je, po svemu sudeći, izgubljena. Vlakovi na relaciji Čakovec - Središće - Ormož - Pragersko ukinuti su.

Na službenim stranicama Slovenskih željeznica tako više nema jutarnjih parova vlakova 7882 i 7885, kao ni popodnevnih 7870 i 7875. U Sindikatu željezničara Hrvatske ističu da se tim vlakovima mjesečno vozilo u prosjeku 500-tinjak putnika. Tijekom studenoga u 51 paru vlakova prevezeno je 308 putnika u dolasku i 101 u odlasku.

- Trebamo nastaviti borbu da nam ostave i vlakove za Sloveniju jer Međimurje, u kojem je prije 150 godina otvorena prva pruga, to zaslužuje - kaže Neven Toplonjak iz Sindikata prometnika vlakova.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

DU
durac
16:05 13.12.2010.

Zna li novinar, a i ostali da je ukinut i jedan jedini putnički vlak za Dobovu (SLO ).Vlak kojim su putovali i slovenci hrvati na posao i shoping. Dobova je udaljena 30-tak km od Zagreba i nekad je bila više dio Zagreba nego Slovenije. Nerentabilnost je samo izgovor, jer vlak do Dobove vozi skoro isto kao i do Harmice.

KR
krka
16:07 13.12.2010.

Ak se more upumpavati radnički novac u propale banke, kombinate, brodogradilišta, Petrokemiju, HŽ, HAC, HP......dajte ljudi i za te linije vlakova. Gledam svaki dan vlak za Golubovec iz Varaždina, ili obratno bude \'\'krcat da putnike brojim na prste na rukama\'\' ostalo zjapi prazno. Ako je to rentabilno poslovanje, samo nastavite dok ima penez, pardon dok Vam još daju kredite. To je samo farsa i bauljanje lokalnih \'\'političara\'\', nema pozitive bez da održavaš vozni park, pokrivaš troškove poslovanja, naravno i stvaraš profit..Isti recept sada koriste svi paraziti u državu koji ne rade i ne štancaju lovu i zahvaljujuči \'\'uljuljanoj\'\' i neodlučnoj vlasti dobivaju sve za kaj ucjenjuju. Drušzvo smo sa dna kanalizacije!!! Može li se niže? - pitam se ja svaki dan, ne samo za neke veće blagdane. Svako dobro svim ljudima koji žive od vlastita rada.

DR
dreamer34
19:51 13.12.2010.

U pograničnim kolodvorima Murakeresztur i Gyekenyes rade radnici HŽ-a koji svakodnevno putuju na posao, kao i radnici Carine i Policije. PROFIT Putničkom prijevozu u ovom slučaju ne bi smio biti interes, već je u pitanju javni servis.