Kolumna

I nakon desetljeća u EU previše smo zagledani u prošlost, umjesto u budućnost

Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/PIXSELL
I nakon desetljeća u EU previše smo zagledani u prošlost, umjesto u budućnost
05.07.2023.
u 10:00
Sami sebi zapravo kao da govorimo da ćemo uvijek biti na začelju i da ništa nije vrijedno truda. A to nije točno.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

DU
Deleted user
09:29 06.07.2023.

da se rascisti proslost, buducnost bi bila ok. ali lijeve strukture to nece i stalno namecu diskurs koji je daleko od istine i naravno nece da se to raspravi