Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju objavljuje izmjenu unutar svog Izvršnog Odbora koja će dodatno jačati strateško vođenje Udruge.
„S ponosom najavljujemo pridruživanje Igora Cenića, člana upravnog odbora Hanza Medije, našem Izvršnom Odboru na mjesto Stipe Grubišića, Chief Digital Officer u Hanza Mediji. Vjerujemo da Cenić donosi iznimno bogato iskustvo s područja digitalnih medija, a njegova stručnost i vizija doprinijet će daljnjem uspjehu i razvoju HUDI-ja“ poručili su iz HUDI-ja.
Igor Cenić je od 2015. godine zadužen za marketing i prodaju oglasnog prostora Hanza Medije. Karijeru je počeo kao prodajni predstavnik u Đuri Đakoviću, a od 1997. bio je na mjestu pripravnika u Ministarstvu pravosuđa – Općinskom državnom odvjetništvu u Zagrebu. Od 2000. svoj poslovni put nastavlja u marketingu u vodećim telekomunikacijskim tvrtkama na pozicijama direktora marketinga. U Hanza Mediju je došao s pozicije direktora marketinške agencije Da. Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu i magistrirao smjer marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
U nastavku donosimo intervju s Igorom Ceniće.
POVEZANI ČLANCI:
U svojoj karijeri prošli ste put od telekomunikacija i event managementa sve do medija. Kako vidite evoluciju medija tijekom svoje karijere, posebno s obzirom na digitalne promjene i nove tehnologije?
U telekomu se 90-ih razgovaralo NMT tehnologiji, potom početkom 2000-ih tema je bila GSM vs. fiksna mreža; došle su veće brzine prijenosa podataka (GPRS, UMTS, 4G); razvoj podatkovnih usluga; content 360 stupnjeva, VoD; streaming i brojna druga unapređenja, ali je u središtu svih tehnologija bio korisnik. Imati uslugu tj. proizvod koji zanima korisnika/klijenta (zadovoljava neku njegovu potrebu) je temelj poslovnih modela, neovisno o industriji i tehničkoj platformi koja usluge osigurava.
Koje društvene, kulturne ili zakonodavne izazove prepoznajete danas kao ključne za digitalno izdavaštvo u Hrvatskoj, i kako planirate odgovoriti na njih?
Reguliranje odnosa s BIG TECH kompanijama i zaštita podataka korisnika ključni su procesi na svjetskom, a i našem digitalnom tržištu. Na oba područja smo aktivni kao Izvršni Odbor, ali i putem pojedinih tijela/odbora. Nadalje, sudjelujemo i u drugim forumima koji se bave navedenom problematikom, a sve s ciljem primjene najboljih svjetskih praksi, te zaštite interesa pojedinih izdavača odnosno razvoja digitalnog tržišta uopće.
Kako vidite ulogu HUDI-ja u promicanju industrije digitalnog izdavaštva i oglašavanja u Hrvatskoj?
HUDI je jedna progresivna pojava na digitalnom tržištu, koja je nastala u pravo vrijeme, a omogućuje normiranje, standardizaciju, usvajanje novih znanja i tehnologija, reguliranje postupanja, odnosno uvodi red u poslovanje i stvara preduvjete za jasno tržišno natjecanje.
Kako planirate poticati inkluzivnost unutar udruge, osobito uzimajući u obzir raznolikost digitalnih izdavača u Hrvatskoj
Transparentnošću aktivnosti, jasnom definicijom ciljeva, uzimajući u obzir specifičnost svakog pojedinog medija.
Što za vas znači biti dio izvršnog odbora HUDI-ja?
Prilika za učenje, doprinos iskustvom i zabava.
Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medie, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.
VIDEO Upoznajte Djeda Mraza i njegov čarobni dom u Čepinu