Ako do 11.ožujka poslodavac ne iskaže spremnost za nastavak pregovora o
kolektivnom ugovoru, Sindikat Istre i Kvarnera poduzet će sve radnje
koje prethode štrajku radnika Rockwoola. Najavili su to danas u Labinu
predsjednik Sindikata Istre i Kvarnera Bruno Bulić, sa suradnicima
Marinom Cvitić i Esadom Huskićem. Bulić kaže da Rockwool još dogovara
plaće na razini 19. stoljeća, nema kolektivnog ugovora nego se ravna
prema pravilniku.
- Plaće se dogovaraju tako što se radnika pita za koliko je spreman
raditi, pa su zbog toga u Rockwoolu za isto radno mjesto plaće
različite - navodi Bulić. Marina Cvitić je iznijela da je sindikat
dostavio poslodavcu u Rockwoolu prijedlog kolektivnog ugovora prije
četiri mjeseca. Traže se veća materijalna prava nego u važećem
pravilniku.
- Prema pravilniku se poslijepodnevni rad plaća 5 posto a po KU bi se
plaćao 10 posto, prekovremeni se plaća 25 posto, a po kolektivnom
ugovoru plaćao bi se 50 posto, nedjelja se plaća 40 posto, a po ugovoru
bi se plaćala 50 posto, po pravilniku se prijevoz nadoknađuje jednom
kunom za kilometar, a po kolektivnom ugovoru kilometar bi se trebao
plaćati 20 posto od litre benzina- nabrojala je M. Cvitić.
- Koliko god se Rockwool želi prikazati kao društveno odgovorna
kompanija koja poštuje pozitivne propise RH, kada je u pitanju odnos sa
sindikatom, ne poštuje Zakon o radu - kazala je Cvitić, objašnjavajući
kako je poslodavac najprije krajem siječnja odgodio pregovore, a u
veljači nije želio potpisati dogovoreni protokol o pregovorima.
Ili kolektivni ugovor ili štrajk!
Zakone su prekršili i kupci nelegalnih IPTV usluga. 'Onaj tko je kupio nelegalan paket solidarno je odgovoran za štetu'
Kristina Delfin Kanceljak: Sumnjam da će država ići protiv nekoliko tisuća ili desetaka tisuća krajnjih korisnika tih 'usluga'
Što sad čeka Dinamo? Slijedi ključna utakmica, ako misle proći u Ligi prvaka tu ne smiju kiksati
Granica za prolaz je na Realovih šest bodova, a ona će, pretpostavlja se, nakon preostalih 270 minuta nogometa biti na deset. Vidjet ćemo hoće li je plavi uspjeti uhvatiti
Oprez! Ovo su najrizičniji rabljeni auti koji se prodaju u Hrvatskoj
Drugi problem su štete koje je automobil pretrpio. Svaki auto prije ili kasnije doživi prometnu nesreću, no što je previše - previše je.
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
Znate li koliko vas mogu koštati pretrage bez dopunskog osiguranja?