Kolumna

Ima li kraja ugodnim iznenađenjima? Baby Lasagna razdragao Hrvatsku, nakon simpatija osvaja i srca

Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Ima li kraja ugodnim iznenađenjima? Baby Lasagna razdragao Hrvatsku, nakon simpatija osvaja i srca
17.05.2024.
u 08:53
Ma koliko se ponekad činilo da smo u deficitu s ljudskošću i pozitivnim uzorima, Marko je pokazao kako zna da su mnoge stvari važnije od novca.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 4

Avatar pendreck
pendreck
10:38 17.05.2024.

Marko nije balkanac i nije u turbofolk filmu....toliko o tome

sjena žorž
13:33 17.05.2024.

tonimanero, ja dobio žuti karton , jer razotkrivam provokatora kome komentiraš!

ZA
zagabria3
09:38 17.05.2024.

Političari i sportaši mole svevišnjeg da Lasagnina gesta poklanjanja ne postane običaj jer su navikli uzimati a ne davati