Nova pobjeda Hrvatske u Francuskoj:

Imagova kampanja za Janu o Klepetanu i Malenoj donijela prvog reklamnog Oscara Hrvatskoj

Foto: PR FOTO
Jana
Foto: PR FOTO
Jana
Foto: PR FOTO
Jana
Foto: PR FOTO
Jana
Foto: PR FOTO
Jana
Foto: PR FOTO
Jana
Foto: PR FOTO
Jana
24.06.2016.
u 21:36
Jana Voda s porukom ljubavi i agencija Imago Ogilvy dobili su iznimno priznanje na najrelevantnijem festivalu za oglašavanje na svijetu, te je u konkurenciji među više od 43.000 prijavljenih radova Jana osvojila brončanog Lava.
Pogledaj originalni članak

Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi osvojila je brončanog Lava na Cannes Lionsu, najbitnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja.

Prestižna statua lava, koja do sada nikada nije bila dodijeljena niti jednoj hrvatskoj kampanji konačno je zahvaljujući priči o ljubavi koju su Jana i agencija Imago Ogilvy prenijeli kroz priču o Malenoj i Klepetanu donijela i prestižno priznanje Hrvatskoj u kategoriji Branded Content& Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming) što predstavlja izuzetno značajan uspjeh. Kampanja u kojoj su glavne uloge imale dvije rode uz glavnu poruku “samo ljubav” oduševila je proljetos hrvatsku javnost, ali sada i stručni žiri Cannes Lions festivala. Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43 000 radova iz cijelog svijeta, a kad se uzme u obzir da su među njima najveći svjetski brendovi i najveće svjetske agencije, ovo je nevjerojatan uspjeh.

Iako su domaće agencije do sada osvajale nagrade po svjetskim natjecanjima, još se nitko nije približio ovom kralju svih nagrada i najvećoj želji svakoga tko radi u reklamnoj industriji.

Malo je reći da sam ponosna na ovo prestižno i najznačajnije priznanje Jani, cijelom mom timu u Jamnici i Agrokoru te timu Imaga na čelu sa Damirom Ciglarom, koji su radili na kampanji Jana voda s porukom edicija Samo ljubav, priča o Malenoj i Klepetanu. Ova je nagrada ujedno i dokaz da samo ljubav pobjeđuje, predanog rada ali ponajviše dokaz da je upravo ljubav ta koja pokreće svijet, što je i bila glavna poruka ove Jana edicije. Osobno istinski vjerujem da samo srcem možeš pobijediti, pa je kampanja koja je rađena s punim srcem i velikom ljubavlju i donijela svjetski najznačajnije i prestižno priznanje u našoj marketinškoj struci, ne samo Jani i Imago timu nego cijeloj Hrvatskoj. Još jednom smo pokazali da smo svjetski konkurentni i čast mi je što će upravo kampanja jednog Agrokorovog brenda ostati zabilježena kao prva u povijesti Hrvatske koja je osvojila prestižnog Cannes Lava tzv. reklamnog Oscara. Posebnu zahvalu željela bih izraziti g. Vokiću koji više od 23 godine brine o ranjenoj Malenoj i kojeg je Malena kako sam kaže, odabrala da bude njezina krila. Bez nesebične ljubavi g.Vokića, koji je dozvolio da ju podijelimo sa svima, ne bi bilo ni ove kampanje u kojoj je sam g.Vokić bio najbolji primjer kako živjeti samo ljubav. I na kraju zahvaljujem svim našim kupcima koji nam daju inspiraciju da svaki dan budemo kreativniji i bolji, jer na kraju dana sve to radimo za njih - istaknula je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor.

Cannes Lions najbitniji je festival oglašavanja na svijetu i svojevrsni Oscar za reklame te je već sam ulazak u finale vrednije nego osvajanje nagrade na mnogim svjetskim festivalima.

- Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti Cannes Lions članove žirija i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti, je da Imago i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, već su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions - izjavio je Darko BosnarArt&Innovation Director iz Imago Ogilvy agencije.

Jana voda s porukom ljubavi i osvajanje brončanog lava uspjeh je o kojem će se dugo pričati u marketinškoj i reklamnoj industriju, ali i potvrda odličnog rada dvaju uspješnih timova, Agrokora i Jamnice te višestruko nagrađivane agencije Imago. Tako je priča o Malenoj i Klepetanu, ove godine imala dva sretna kraja, Klepetan se vratio Malenoj, a Jana i Imago su osvojili najprestižniju svjetsku nagradu.

>>Bezgranična ljubav Malene i Klepetana ušla u finale reklamnog Oscara u Cannesu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

TH
than
01:02 25.06.2016.

A hoce li vlasnik koji se brine o 'Malenoj' dobiti ista ?!?!?! Naravno da nece, jer ce Todoric iskoristi ga kao i nasu poljoprivredu.

MV
Mijat vrdoljak
22:17 24.06.2016.

Nadam se da će JANA pokloniti Malenoj i Klepetanu barem jednu flašu svoje vode i jedan kilogram ribica da bar malo rastereti siromašnog domara. Kako znamo njegova mirovina je mala kao i svima iz prosvjete

ST
Starotopoljanin
06:06 25.06.2016.

A sada jana i agrokor trebaju ici pecati ribu,zabe kukce cijelog zivota mza malenu i klepetana,a ujedno i gospodina vokica debelo nagraditi bar jednim auticem da moze malenu komotnije odvesti do veterinara i u setnju sa njom otici.hvala unaprijed jani i agrokoru.a i ocekujem to od njih.