Novo vrijeme

Imate li ovih 5 osobina modernog zaposlenika?

Foto: Thinkstock
Imate li ovih 5 osobina modernog zaposlenika?
29.08.2013.
u 19:35
S novim tehnologijama mijenjaju se i osobine koje su tražene kod zaposlenika. Doznajte koje su to poželjne karakteristike modernog zaposlenika!
Pogledaj originalni članak

Nove tehnologije donijele su mnogo promjena u načinu rada i karakteristikama koje se traže kod zaposlenika. Forbes donosi pet osobina koje bi svaki moderni zaposlenik trebao imati.

Prihvatite promjenu

Tijekom radnog vijeka mnogi su stekli naviku obavljati posao na određen način, navikli su na istu tehnologiju i isti proces. Događa se da taj način obavljanja posla više nije optimalan. Zaposlenici bi trebali krenuti dalje i uvesti promjene koje će njihov posao, a time i život, učiniti lakšim.

Sudjelujte

U tvrtkama vođe ne moraju biti samo menadžeri nego svi ljudi koji su strastveni prema poslu, koji imaju znanje i voljni su ga podijeliti s drugima. S dolaskom novih tehnologija od svakog se zaposlenika traži povratna informacija, ideje i interesi. Ako vam je do nečega stalo, tada imate priliku napredovati i dobiti čelno mjesto unutar organizacije u kojoj radite.

Budite samostalni

Danas, otkad ljudi mogu raditi bilo gdje i bilo kada, ključno je biti samostalan. Od zaposlenika se očekuje da samostalno može obaviti posao kadgod se to od njega zatraži, bilo da je u uredu, kafiću ili kod kuće.

Dijelite i pomažite drugima

Tradicionalni zaposlenik ideje je čuvao samo za sebe kako bi pokupio zaslugu za rezultate. Takav model više nije koristan. Dijeljenje je korisno i za vaš tim i za vas kao individualca. Brzo će se prepoznati tko od zaposlenika ima sposobnost pokrenuti ostatak tima i njegovo ime bit će zapamćeno. Moderni zaposlenici moraju prihvatiti dijeljenje ideja i pomaganje drugima.

Filtrirajte informacije i ne gubite fokus

U današnjem poslovnom okruženju zaposlenici rade više stvari odjednom, provjeravaju e-mailove, tvitaju, pišu izvješća... Zbog velikog broja društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju mnogo ljudi može s nama lako kontaktirati pa je lako izgubiti koncentraciju i fokus na ono što treba napraviti. Zaposlenici su ''bombardirani'' informacijama pa moraju biti sposobni filtrirati one bitne i fokusirati se na ono što je ključno.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.