Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) ovog je ponedjeljka zaprimila više upita korisnika koji imaju probleme s platformom WhatsApp, objavili su danas ranije. Iako zasad nije poznato o čemu je riječ, iz HAKOM-a navode kako Agencija nije nadležna za samu aplikaciju, već za sporove izmeđ operatera i korisnika, te su objavili upute u slučaju krađe podataka.
''Zaprimili smo više upita gdje korisnici javljaju da imaju poteškoće u pristupu WhatsApp aplikaciji. Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru'', objavili su.
Inače, problemi s aplikacijom nisu zabilježeni ni na stranici Downdetector, na kojoj korisnici inače prijavljuju probleme s radom aplikacija.
Iz HAKOM-a su predložili svim korisnicima uključivanje dvo-faktorske autentifikacije uz što su objavili i upute, a objavljili su i konkretne korake koje treba poduzeti u slučaju krađe podataka.
POVEZANI ČLANCI:
>> VIDEO U Našicama spalili 3 tone droge balkanskog kartela