Imotska krajina možda još nije u prvoj hrvatskoj turističkoj ligi, ali se, za razliku od mnogih, može pohvaliti vizijom, konkretno Strategijom razvoja turizma do 2025. godine.
U kojem smjeru turizam tog dijela zemlje treba ići idućih godina, kako ponudu približiti potencijalnim gostima, što su čiji zadaci, javnost će doznati danas nakon što autori iz Instituta za turizam predstave taj važni strateški dokument. Strategija razvoja turizma odnosi se na svih osam općina Imotske krajine i, dakako, sam grad Imotski, odnosno na područje lani osnovane Turističke zajednice Imota.
Imoćani su, naime, prepoznali prednosti objedinjavanja turističkih potencijala zajedničke geografske cjeline i povezivanja u jednu turističku zajednicu, što je i formalizirano lani u travnju. Upravo udruživanje malih TZ-a u veće cjeline jedan je od glavnih ciljeva novog Zakona o turističkim zajednicama i promicanju turizma.
>> Pogledajte video: Skrivene lokacije na Google mapama