Zdravi proteinski napitak

Inovativni hrvatski koncept ShakeOut krenuo u osvajanje kina

Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout predstavljanje
Foto: Promo foto
Shakeout
25.03.2016.
u 11:29
U Gold Classu CineStara Arena Zagreb predstavljena svjetska novost osmišljena u Hrvatskoj!
Pogledaj originalni članak

U skladu s modernim načinom života i željom sve većeg broja ljudi da se zdravo hrane, prvi put u povijesti kino industrije, u ponudu posjetiteljima uvršten je zdravi proteinski napitak – ShakeOut.

U ekskluzivnom prostoru Gold Classa Cinestara Arena Zagreb ShakeOut je sinoć predstavljen biranoj publici među kojim su se našli pjevačica Lana Jurčević i trener Mario Valentić, glumci Mislav Čavajda i Zoran Pribičević, koreograf Igor Barbarić, voditeljica Nives Čanović te mnoga druga poznata lica. Svi oni vode posebnu brigu o svome izgledu pa ne čudi što su bili oduševljeni novim napitkom zahvaljujući kojem se od sada ni u kinu neće morati odreći svojih zdravih prehrambenih navika.

„ Iskreno, u zadnje vrijeme baš jako pazim što jedem, a u isto vrijeme volim odlaske u kino gdje do sada nije bilo ništa u ponudi za one koji su u sličnoj fazi kao ja i koji vode računa o tome kako izgledaju i kako se osjećaju. Ne samo što s ovim shakeom ne možete pogriješiti, jer nećete unijeti ništa nezdravo u organizam, nego je toliko fin da će ljudima sigurno biti gušt piti ga za vrijeme gledanja filmova.“– izjavila je ambasadorica ShakeOuta, pjevačica Lana Jurčević.

Zadovoljstvo suradnjom nije krila ni Ines Ronko Manz, voditeljica marketinga CineStara: „Izuzetno smo sretni što smo se uvrštenjem proteinskog shakea u naš asortiman pića približili sve brže rastućem segmentu posjetitelja; onih koji brinu o svom zdravlju.”

Posebnu pažnju u Gold classu privlačio je Mario Valentić, trener fitnesa i bivši mister Hrvatske, u prigodnoj Superman majici koji se obratio okupljenima istaknuvši važnost proteina, kojima obiluje ShakeOut, u svakodnevnoj prehrani, a posebno kod sportaša i aktivnih rekreativaca. Njegov izbor junaka nije bio slučajan, budući da su nakon degustacije i kratkog performansa Street Brothersa na prečama, svi uzvanici uživali u projekciji filma Batman v. Superman koji je svojim dolaskom na velika platna ujedno označio i službeno puštanje u prodaju ShakeOuta.

Ovaj originalni koncept nakon hrvatskih kreće u osvajanje svjetskih kina!

Riječ je o shakeu vrhunske kvalitete u dva okusa (vanilija i čokolada), a konzumirati ga mogu svi od 9 do 99 godina. Budući da je bez šećera, ShakeOut pogodan je i za dijabetičare.

Pogledajte na vecernji.hr