BEOGRAD - Nakon što je na YouTubeu objavljena snimka iz trgovačkog centra Ušće u sastavu trgovačkog lanca Idea Todorićeva Agrokora, gdje je navodno na pečenicu u vakuumu nalijepljena nova etiketa s drugim rokom trajanja, a na starijoj je naljepnici pisalo da je rok trajanja istekao prije više od mjesec dana, u provjeru je krenula beogradska tržišna i veterinarska inspekcija, piše beogradski B92.
Direktorica maloprodaje u Idei Snežana Lauš tvrdi da je "snimka montirana i zlonamjerna", a ni inspekcija nije pronašla nepravilnosti. B92 tvrdi da je nadzor trajao više od tri sata i "kontrolirani su mlijeko, mliječni proizvodi, svježe meso, mesne prerađevine i deklaracije".
Međutim, i ekipa TV B92 je na polici našla jedno pakiranje svinjske pečenice na kojoj postoje dvije naljepnice s dva različita datuma pakiranja pa su provjeru s inspektorom Dušanom Ljuštinom obavili na licu mjesta.
- Trgovci imaju pravo mijenjati cijene. Proizvod ima svoje originalno pakiranje s originalnom naljepnicom na kojoj piše rok trajanja. A proizvođač može mijenjati naljepnicu s bar-kodom kada god mijenja cijenu i tu nije ništa problematično - objašnjava inspektor Ljuština.
Ne znam jel novina glup ili ovaj inspektorijat. Nađen je prozvod sa dva datuma pakiranja što je onda i logično da je i rok trajanja drugačiji. Kako je nađen jedan proizvod postoji zasigurno još takvih ali su trenutno pomaknuti u skladište (zbog inspekcije naravno). U rječniku bi pored sinonima za lopov trebalo pisati i Todorić i Sanader.