Ljudi su spremni čekati u dugim redovima za stvari kao što su novi iPhone ili upoznavanje s omiljenom megazvijezdom. Ili, u New Jerseyju, zbog otvaranja dućana.
Prva među brojnim nestrpljivim kupcima u dugom redu na otvaranju poslovnice i u Hrvatskoj prisutnog njemačkog trgovačkog lanca u Vinelandu bila je Theresa Marroccelli, 50-godišnja projektna menadžerica, koja je stigla već u 4.45 sati ujutro, piše WSJ.
- Ovo mi je vježba za Crni petak - rekla je Marroccelli, koja je na bonu osvojila i bon u vrijednosti od 100 dolara, a što je iskoristila da kupi papričice, peršin i druge namirnice.
- Ljudi su mi prilazili kao da sam neka zvijezda - rekla je.
U redu je bila i 31-godišnja računovođa Jamie Doroshuk, koja je kupila njemačke slastice.
- Bilo je uzbudljivo. Radije ću otići na otvorenje trgovine nego u bar ili klub - rekla je.
Ove godine u SAD-u otvara se više od 830 novih dućana, koji kupce između ostalog privlače raznim popustima i pogodnostima, kao što je mjesec dana besplatnih namirnica. Bitni čimbenici su i televizijske emisije poput MasterChefa te širenje takozvanog "food porna" na društvenim medijima, koji doprinose stvaranju slavljeničke atmosfere na otvorenjima i posljedično velikog broja zainteresiranih kupaca - koji su očito spremni i čekati u dugim redovima.
Pogledajte i video o supernamirnicama koje trebate imati u svom domu:
Ljudi koji nemaju svoj život gledaju tuđi kroz objektive onih koji isto nemaju vlastiti život pa žive snimajući tuđi __ I tako se stvara stanovništvo ispranih mozgova