već je uklonjen

Isprika zagrebačkog Holdinga zbog članka koji promiče negativne rodne stereotipe

Foto: Lovro Domitrovic/PIXSELL
Zagreb: Kante za otpad u Križanićevoj ulici
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL
Zagreb: Prenatrpani kontejneri za plastični i papirnati otpad u novozagrebačkim kvartovima
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Novi sustav prikupljanja otpada raspada se na odvozu papira i plastike
17.11.2022.
u 17:40
Ana je dala i otkaz kako bi se brinula o tome gdje završavaju čašice jogurta koji njen odabranik jede za doručak
Pogledaj originalni članak

U medijima se digla prašina oko oglasa zagrebačkog Holdinga u kojemu su brojni građani prepoznali nezdrave rodne stereotipe. Radi se o promo materijalu koji prati jedan dan "kućanice Ane" koja demonstrira koliko vremena troši na odvajanje otpada.

Tako "Ana" ujutro ustaje, odmah razmišlja o smeću, te čisti za suprugom i djecom koji puno manje brinu o odvajanju otpada. "Ana" je dala i otkaz kako bi se brinula o tome gdje završavaju čašice jogurta koji njen odabranik jede za doručak, a navečer kada bi napokon mogla dobiti malo vremena za sebe, suprug joj javlja da će ostati na druženju s prijateljima nakon posla, što ona spremno prihvaća te se laća novih kućanskih zadataka.

Članak je vrlo brzo uklonjen, no ne prije nego je intervenirala popularna Facebook stranica "Seksizam naš svagdašnji" koja je prozvala autore i naručitelje reklame.

A Hini je stigao i odgovor Holdinga na cijelu situaciju.

“Nažalost, došlo je do nesporazuma u komunikaciji i objave oglasnog članka na jednom portalu koji ni u kom slučaju ne predstavlja vrijednosti tvrtke jer se protivimo rodnim stereotipima. Ispričavamo se svima koje je članak povrijedio”, poručili su iz Holdinga u odgovoru Hini. 

Dodaju da je oglasni članak prošao provjeru Zagrebačkog holdinga na operativnoj razini, ali bez znanja i suglasnosti uprave društva. 

Oglas je napravio Native studio Tportala u sklopu edukativne kampanje o odvajanju otpada, a posredstvom Real grupe. Ta je tvrtka odabrana za zakup medijskog prostora nakon otvorenog postupka javne nabave kao najpovoljnija ponuda, ističu.  

Iz Holdinga su otkrili kako je ugovorena cijena oglasa 15.000 kuna za 10.000 prikaza.

Medo za usamljene: Plišanac veličine čovjeka za sve koji se osjećaju loše za vrijeme blagdana

DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI

Hrvatska je zemlja rentijera, no, čast iznimkama, to što iznajmljuju je - jedno gore od drugoga

Nedvojbeno je kako se u Hrvatskoj okreće veliki novac od rentanja stambenih prostora, no pogledamo li kataloge online agencija za iznajmljivanje i prodaju, na samo nekoliko klikova miša dolazimo do jasne realnosti, odnosno kataloga, ružnog, groznog i još ružnijeg. Naravno, čast iznimkama kojih definitno ima. Jedna od njih je svakako i Obiteljska kuća "bez prozora" Ante Vlahovića u centru Zagreba, točnije Preradovićevoj ulici. Ovo arhitektonsko rješenje potpisuje slavni portugalski arhitekt Eduardo Souto de Moura u suradnji s domaćim studijem 3LHD. Radi se, dakle, o suvremenoj intervenciji u staroj gradskoj jezgri iza koje stoji dobitnik Pritzkerove nagrade, koja je u svijetu arhitekture najviše što se može osvojiti, a u centru grada stvorio je pravo arhitektonsko remek-djelo.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

NO
nori
19:50 17.11.2022.

Odvajanje otpada neda mi zaspati