širenje brže no ikad

Istina gledana iz nacionalne i digitalne špilje

Foto: May James/REUTERS
Istina gledana iz nacionalne i digitalne špilje
04.08.2023.
u 23:45
Trojica znanstvenika s Massachusettskog tehničkog instituta (MIT) Sinan Aral, Deb Roy i Soroush Vosoughu objavili su u časopisu Science studiju ‘Širenje istinitih i lažnih vijesti online’. Dokazuju kako se na društvenim mrežama širi mnogo više neistinitih sadržaja nego točnih vijesti

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.