Kolumna

Istup nadbiskupa Uzinića povijesni je, ali treba ga slijediti jača transparentnost

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Istup nadbiskupa Uzinića povijesni je, ali treba ga slijediti jača transparentnost
24.05.2023.
u 08:50
Izostanak šutnje o poduzetim radnjama jedini je put spoznaje o razmjerima zločina i upozorenje onima koji bi na takvo što ikada pomislili, uz poruku da nema nedodirljivih, pa ni pod crkvenim plaštem

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.