'Čovjek iz naroda'

Milijan Brkić u majici s Johnnyjem Cashom lovi 10.000 glasova

Foto: Facebook/Milijan Brkić
Milijan Brkić
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
Milijan Brkić
Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
Milijan Brkić
Foto: Žarko Bašić/Pixsell
Milijan Brkić
Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
Milijan Brkić
19.08.2016.
u 22:00
Cash je čovjek iz naroda i za narod, kao i ja, rekao je Brkić
Pogledaj originalni članak

Kampanja Milijana Brkića, 14. na listi u 2. izbornoj jedinici, gledano u širem političkom kontekstu neće biti samo lov na preferencijalne glasove za ulazak u Sabor nego i borba za pozicioniranje u HDZ-u.

Broj osvojenih glasova ili će učvrstiti ili demistificirati poziciju Brkića kao prvog operativca i vladara HDZ-ova terena. Budući da je Brkić sam tražio da bude na zadnjem mjestu liste u 2. jedinici, iako se planiralo da vodi 4., što tamošnjim HDZ-ovcima nije baš najbolje sjelo, ima priliku dokazati kontrolira li i dalje HDZ-ovu mašineriju na terenu ili je njegov utjecaj dolaskom nove vodeće ekipe u HDZ oslabio.

U HDZ-u se već čuju komentari da mu neće biti lako u broju glasova nadmašiti Zlatka Hasanbegovića, tehničkog ministra kulture, koji je vrlo popularan među desnim biračkim tijelom. I, zapravo, desno krilo HDZ-a iščekuje rezultate 2. izborne jedinice kako bi se vidjelo tko je jači – Brkić ili Hasanbegović.

U Brkićevu krugu izračunali su da mu za ulazak u Sabor preferencijalnim glasom (jer kao zadnji na listi ne može drukčije u parlament) treba oko 10.000 glasova. Brkić je za personaliziranu kampanju promijenio i imidž, pa je za start kampanje odabrao majicu s natpisom Johnnyja Casha, jednog od najvećih američkih kantautora, umjesto uobičajenog odijela. Sam Brkić kaže kako je izbrao upravo Casha jer je on, poput njega, čovjek iz naroda i za narod.

U kampanji je uočljiva i Brkićeva urbanizacija glazbenog ukusa, budući da je dosad na Facebooku postove uglavnom objavljivao uz pjesme Mate Miše Kovača, Miroslava Škore ili dalmatinskih klapa. U ovoj se kampanji dogodila i svojevrsna zamjena uloga. I dok se Brkić biračima obraća u majici Johnnyja Casha, njegov politički oponent, SDP-ovac Gordan Maras, prvi u 2. jedinici, u skladu s Narodnom koalicijom koju je SDP formirao za izbore, angažirao je Gazde da zabavljaju lijeve birače. Očekivalo bi se da Maras “hoda s Cashom”, a da Brkić mami birače uz Gazde.

U 2. izbornoj jedinici kao prvi na listi natječe se i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, šef stranke Bandić Milan 365, pa će izborna bitka, sasvim sigurno, biti politički dinamična. Bandić je HDZ-u bio partner u Vladi HDZ-a i Mosta, ali sada i on želi biti premijer.

U spotu se hvali da radi više od Japanaca... Na pretprošlim predsjedničkim izborima “delao je kao konj”. Brkić je kampanju započeo ispred Osnovne škole “Antun Mihanović” u Gornjoj Dubravi, koju je pohađao kao dijete. Želi biti “glas naroda u Saboru”, a zalagat će se za prometnu povezanost Koprivnice, za bolju zdravstvenu zaštitu u Bjelovaru, za poboljšavanje prometnih pitanja za Dugo Selo, Sesvete i Dubravu.

Brkić će u kampanji posvetiti pažnju suborcima i njihovim obiteljima. Za preferencijalni glas u 2. izbornoj jedinici borit će se i dvije žene, koje su u manjini na HDZ-ovim listama. Pravnica Sanda Kulić-Makar te Ruža Hrga, bivša šefica bjelovarskog HZZ-a. Prva na listi je Ivana Maletić, koja je uz Branku Juričev-Martinčev jedna od dvije žene koje su prve na HDZ-ovim listama. 

>> Brkić na Facebooku objavio odakle kreće u kampanju

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 19

YE
yelahiah
22:19 19.08.2016.

Grad Rijeka pod hitno treba lustraciju u politickim redovima.Hrvat je manjina u gradu koji tece,to jest grad koji je isteko vec odavno.

BE
berogrga
22:30 19.08.2016.

Brkić može dobiti 10 tisuća preferencijalnih glasova.

Avatar Bruno
Bruno
10:47 20.08.2016.

Iva opet vodi izbornu propagandu za Milanovica toliko providno da se mora glasati druge.