Skandal na Prisavlju

Izdavači: Revizija dokaz kako je HRT uništavao druge medije

Foto: Boris Ščitar
Izdavači: Revizija dokaz kako je HRT uništavao druge medije
06.04.2010.
u 19:38
U izvještaju se vidi da je HRT lažirao podatke za 2008., a na televiziji se brane da je sve to stvar interpretacije.
Pogledaj originalni članak

Nakon objave revizorskog izvješća o poslovanju HRT-a u kojem se vidi kako su lažirani podaci poslovanja za 2008. godinu te kako su davani golemi popusti u oglašivačkom prostoru, ostali izdavači još su čvršći u uvjerenju da se HRT sustavno bavio uništavanjem drugih medija, posebno komercijalnih televizija, te je kao javna televizija postao predvodnik nelojalne konkurencije umjesto da se bavi onime za što dobiva pretplatnički novac.

>>Nalaz revizije otkriva: Vanja Sutlić lažirao dobit HRT-a za 2008.

>>Novi ravnatelj HRT-a birat će se kao na Eurosongu

Nedostaje milijardu kuna

– Nalazi Revizije pokazuju kako HRT sadašnjim načinom poslovanja nije sposoban biti ono što mu je zakonom propisana uloga, a to je servis javnog interesa – rekao nam je Marjan Jurleka, potpredsjednik HUP-ove Udruge izdavača.

Jurleka je dodao kako je damping u oglasnom prostoru, u kojem je davan i popust od 90 posto, a od predviđenih 1,3 milijarde kuna oglasnog inventara naplaćeno 212 milijuna kuna, dovoljan dokaz da HRT nije sposoban ni za gospodarsku utakmicu ni za upravljanje manirom dobroga gospodara.

Slijediti europsku praksu

– U dobroj europskoj maniri HRT-u treba potpuno ukinuti oglasno vrijeme, kako bi postao pravi servis javnog interesa, za što, osim svega, i dobiva novac od pretplate. Primjeri poput španjolske državne televizije ili britanskog BBC-a pravi su pokazatelj u kojem bi smjeru Zakon o HRT-u trebao ići – kazao je Jurleka i dodao da je nakon ukidanja oglasnog prostora mnogim državnim televizijama u Europi narastao rejting. O tome je govorila i Olgica Spevec, ravnateljica AZTN-a, koja je, komentirajući rušenje cijena oglašavanja na HRT-u, rekla da je takav čin suprotan zakonu o tržišnom natjecanju te nije u skladu s potporama koje HRT dobiva kroz pretplatu.

– Novim se Zakonom o HRT-u takva praksa mora onemogućiti – rekla je Olgica Spevec.

Na samu objavu da je HRT lažirao podatke o dobiti u 2008. godini reagirao je i glasnogovornik HRT-a Danko Družijanić rekavši kako je točno da je Državna revizija utvrdila da je za 2008. godinu korištenjem rezervacija i vrijednosnih usklađenja prikazana dobit, a ne gubitak na završnom računu HRT-a, no kako je lažiranje stvar interpretacije. Dodao je da je riječ o friziranju podataka, no da ga novo ravnateljstvo neće moći primjenjivati te da su i praktično iscrpljene mogućnosti da HRT za 2009. godinu i u skoro vrijeme koristi rezervacije kao metodu popravljanja svog računa dobiti i gubitka.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

Avatar Svećenik
Svećenik
22:17 06.04.2010.

Svaka čast. Bivši je direktor štitio firmu kojoj je on na čelu. davao je popuste, da dobiju posao oni, a ne nova i rtl. I što je tu nekorektno? zakon o tv pretplati nije napisao on. mi je plaćamo od samog početka televizije. Prema tome, on se snašao. da li ima drugih nepravilnosti, u to ne ulazim, Ali ovaj postupak prema konkurenciji, po meni je za kapu skinut. tako direktor čuva svoje poduzeće.

Avatar kelt
kelt
20:25 06.04.2010.

Trebal bi lijepo USKOK to pročešljat.

Avatar Jorge
Jorge
09:33 07.04.2010.

Sve bi to bilo lijepo i krasno kad bismo znali koliko druge TV kuce daju popusta na oglasni prostor.