Južna osječka obilaznica postala je cesta s četiri kolnička traka, a rezultat je to izgradnje južnog traka te obilaznice. Novi trak dugačak je 12,9 kilometara, a stajao je 190 milijuna kuna. Njime će se moći voziti 110 kilometara na sat. Cesta je danas puštena u promet, iako je prvotno rok bio još početkom ove godine. Uslijedit će uskoro i sanacija sjevernog traka.
Riječ je o dijelu podravske magistrale, a prođe njome u prosjeku 18.100 vozila na dan, čime je među najopterećenijim prometnicama u Hrvatskoj.
Ministar Ivan Vrdoljak kazao je kako je Ministarstvo graditeljstva u srijedu izdalo privremenu uporabnu dozvolu. Novinari su ga, pak, pitali zašto se, nakon niza odgoda, cesta otvara tri dana prije izbora.
-Radovi su prije dvije godine bili prekinuti jer je izvođač Osijek-Koteks bio u velikim problemima. Da smo tada dozvolili da dođe do stečaja, kao što su mnogi dozvolili brojnim osječkim tvrtkama da odu stečaj, onda se ni ova zaobilaznica ne bi završila još barem pet, šest godina. Stečaj Osijek-Koteksa spriječen je profesionalno, radovi su nastavljeni, i sada imamo novu obilaznicu. Neki dođu i naprave, a neki samo pričaju - odgovorio je Vrdoljak.
>> Otvorena nova dionica Jakuševec – Velika Gorica sa spojem na autocestu za Sisak
Možda je to previše novaca?