SLUČAJ TRAJEKTA ZA SUPETAR

Jadrolinija objasnila koliko treba doći ranije da ne bi ostali bez mjesta na trajektu. Vozač koji je kamion stavio na rampu: 'Svi se bune'

Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Supetar: Gužve za trajekt do Splita, uvedene dvije izvanredne linije
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Brestova: Pala rampa trajektu Jadrolinije Supetar, nema ozlijeđenih
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Brestova: Pala rampa trajektu Jadrolinije Supetar, nema ozlije?enih
11.10.2024.
u 12:52
Tu su i rezervacije, odgovaraju nam iz Jadrolinije, koje su uvedene za ukupno 12 linija. One, naime, garantiraju da će putnici i prijevoznici biti ukrcani na tu liniju, a uvedene su još 2019.
Pogledaj originalni članak

Minimalno pola sata putnici su dužni doći ranije u luku kako im se ne bi dogodila situacija da ne mogu ući na trajekt, kao što se dogodilo jučer prijevozniku iz Splita koji je u revoltu svoj kamion ostavio na rampi i blokirao polazak Tina Ujevića na Supetar, objasnila nam je Jadrolinija. Naime, prijevoznik nam je ranije ispričao kako se prijevoznicima često događa da ih djelatnici Jadrolinije ostavljaju da čekaju i drugi trajekt, iako su kapaciteti nepopunjeni, zbog čega smo se obratili Jadroliniji za objašnjenje.

U ovom slučaju ključan je Pravilnik Jadrolinije koji nalaže kako ''ukrcaj putnika na lokalnim linijama započinje minimalno 30 minuta prije polaska broda predviđenog redom plovidbe na linijama gdje je to moguće''. Uz to, putnik se mora ukrcati na brod najkasnije 15 minuta prije predviđenog vremena polaska broda, odnosno, gdje je boravak broda u luci kraći od 15 minuta, čim se dozvoli ukrcaj. Što prijevoznik iz Splita u ovom slučaju nije učinio.

- U vrijeme ljetne sezone u luci je potrebno biti i puno ranije. Naše posade zaista daju sve od sebe kako bi ukrcali sve putnike i kako bi optimalno, po sigurnosnim propisima rasporedili vozila u garaži trajekta te je i ovaj ukrcaj odrađen po svim pravilima struke - navode iz Jadrolinije.

- Ukoliko putnik s vozilom zakasni na ukrcaj u predviđenom vremenu ili nema sve potrebne dokumente, časnik odgovoran za ukrcaj može odbiti ukrcaj takvog vozila bez prava na povratak vozarine. Na lokalnim linijama bez rezervacija, red ukrcaja vozila na brod određuje nadležna Lučka uprava, odnosno njeni koncesionari. Časnik odgovoran za ukrcaj ima pravo izdvojiti iz reda i ne ukrcati vozilo koje nema putnu kartu, osim u slučaju ako u mjestu ukrcaja nema agencije ili se ukrcaj vozila vrši izvan radnog vremena agencije. Časnik odgovoran za ukrcaj može odrediti preraspored vozila prilikom ukrcaja glede pravilne raspodjele težina na brodu - dodaju, pa smo pitali; mogu li se uvesti drugačija pravila za prijevoznike kako dostava na otocima ne bi bila u zaostatku?

Tu su rezervacije, odgovaraju nam iz Jadrolinije, koje su uvedene za ukupno 12 linija. One, naime, garantiraju da će putnici i prijevoznici biti ukrcani na tu liniju, a uvedene su još 2019. Iz Splita, u ovom konkretnom slučaju, rezervacija se može obaviti za Vis, Hvar, Šoltu i Lastovo, no ne i za Brač gdje je prijevoznik baš išao.

POVEZANI ČLANCI:

- One su uvedene 2019. na svim linijama gdje je to organizacijski moguće, odnosno na linijama s malim brojem dnevnih  polazaka, većim razmakom između polazaka te na linijama gdje se ne uvode dodatni polasci. Trenutačno imamo 12 državnih trajektnih linija s rezervacijama, jednu brodsku i sve brzobrodske linije - objašnjavaju. Pitali smo i prijevoznika iz Splita za komentar, koji kratko poručuje kako su pravilnici jedno, a praksa Jadrolinije drugo. 

- Oni počinju tovariti 20 minuta prije. Ako oni kažu da treba biti pola sata prije u luci, zašto oni kasne? Svi se bune, ljudima se događa da ih ne puštaju i s malim autima - poručio je.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.