MIROVINSKA REFORMA

Je li Svjetska banka lažirala podatke o prinosima 2. stupa?

Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Je li Svjetska banka lažirala podatke o prinosima 2. stupa?
27.09.2024.
u 19:32
Trik računovodstvenog pumpanja očit je i u Hrvatskoj: putem inicijalnog diskonta umjetno je stvoren prinos od čak 17% u prvoj godini

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

SS
Salem Saberhagen
14:10 28.09.2024.

Svi su fondovi drugog stupa u Hrvatskoj u vlasništvu financijskih kompanija iz Slovenije, Austrije ili Njemačke – tri države koje su odlučno i glasno odbacile njegovo uvođenje