Suradnja

Jedan turistički dan umreživanjem će se produljiti na dva ili tri

Foto: Ivančica Jurčević/VLM
Jedan turistički dan umreživanjem će se produljiti na dva ili tri
01.10.2010.
u 11:13
Cijeli projekt zasnovan je na principu da se uz pomoć postojećih destinacija i prirodnih resursa potakne razvoj novih radi obogaćivanja ponude.
Pogledaj originalni članak

Na inicijativu Muzeja Hrvatskoga zagorja u Muzeju krapinskih neandertalaca održan je sastanak predstavnika institucija koje žele da se umreže postojeće kulturno-turističke destinacije i prirodni resursi kojima upravljaju u cilju razvoja specifičnih oblika turizma.

Zajednički nastup

Sve lokacije su na području sjeverozapadne Hrvatske, a povezuje ih isti sadržaj, tj. paleontološka i geološka baština. Riječ je o Muzeju krapinskih neandertalaca, špilji Vindiji, špilji Veternici, lokalitetu Gaveznica i fosilnim ostacima u Radoboju.

Na sastanku su, osim predstavnika Muzeja Hrvatskoga zagorja, bili i predstavnici Javne ustanove Park prirode Medvednica, Grada Lepoglave, Turističkog ureda Lepoglave, TA Sinergija, Općine Donje Voća i Općine Radoboj. Svi prisutni zainteresirani su za suradnju i zajednički nastup na tržištu kako bi pridonijeli razvoju kontinentalnog turizma u regiji. Dogovoreno je potpisivanje sporazuma o zajedničkoj suradnji, redovita koordinacija i želja za uključivanjem u turističku ponudu u zemlji i inozemstvu.

Vikendi za obiteljske posjete

– Dogovoren je koordinirani nastup svih partnera prema turističkim agencijama koje su promociju Puta neandertalaca ili geološke baštine odabrale kao svoj strateški cilj i za to dobile novac od Ministarstva turizma – rekla je Goranka Horjan, ravnateljica Muzeja Hrvatskog zagorja. Strateški interes je da se, osim do sada uspješnog dolaska školskih ekskurzija, nove aktivnosti usmjere i prema stranim posjetiteljima i u ljetnim i u zimskim mjesecima te da se poveća broj vikend-posjeta obitelji, koji bi uključivali dvodnevne ili trodnevne obilaske.

Cijeli projekt zasnovan je na principu da se uz pomoć već razvijenih destinacija pomaže razvoj novih kako bi se obogatila ponuda na temu za koju postoji veliko zanimanje javnosti, ističe ravnateljica Horjan.

Inače, ravnateljica Muzeja Hrvatskoga zagorja Goranka Horjan primila je vrijednu nagradu CBTour – inovacije u poslovnom turizmu u kategoriji Najbolja tehnologija Hrvatskoga poslovnog turizma za 2010. za interaktivni DVD Muzeja krapinskih neandertalaca.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

MM
mmarti35
13:45 01.10.2010.

dvodnevni i trodnevni obilasci - jedino ako se posjetitelje smjesti u spilju, to su jedini smještajni kapaciteti...

RO
roguljiv
21:53 01.10.2010.

Svaka čast! Ne treba im Marija Bistrica, Klanjec, Kumrovec, Miljana itd.

MM
mmmmm
09:49 02.10.2010.

Citiram novinarku: ...Muzeja Hrvatskoga zagorja, bili i predstavnici Javne ustanove Park prirode Medvednica, Grada Lepoglave, Turističkog ureda Lepoglave, TA Sinergija, Općine Donje Voća i Općine Radoboj... Pa zar je tomoguće: ako je na inicijativu MHZ gdje su domaći ljudi, domaće agencije. No, dobro, MHZ se žele očito osloniti samo na agencije iz susjednog dvorišta...dobro neka im je sa srećom...