Prva su vozila južnim kolnikom južne osječke obilaznice trebala “protutnjati” 28. veljače. Strojevi su, pak, još na terenu, a novi je rok za dogradnju ove prometnice 31. prosinac. Gradi se 12,2 kilometra ceste, a investicija je to od približno 160 milijuna kuna.
Radovi su započeli u kolovozu 2011., a iskrsnuli su kasnije problemi zbog kojih je prvotni rok premašen.
- Arheološki su radovi trajali duže no što je to bilo predviđeno, bilo je i imovinsko-pravnih problema sa zemljištem te tegoba s instalacijama. Na ruku nisu išle ni vremenske prilike – pojašnjava Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
Teškoća je bilo i s izvođačem Osijek-Koteksom pa su u travnju prošle godine radovi s tom tvrtkom raskinuti. Stanka je u suradnji trajala do srpnja, kada je u postupku mirenja i nagodbe postignut sporazum pa su strojevi Osijek-Koteksa ponovno upaljeni.
- Učinili smo sve kako bi se radovi nastavili, a nagodbom je određen i novi rok – dodaju u HC-u.
Južna je obilaznica, inače, najprometnija cesta u istočnoj Hrvatskoj. Kada bude dograđena, dobit će status brze ceste. U promet se neće puštati parcijalno, nego tek kad bude cijela dovršena. I preusmjeravanje prometa, stoga, ostaje kao do sada.
- Kada se izgradi južni trak, sav će se promet preusmjeriti na njega pa kreće rekonstrukcija cijele ceste – otkriva T. Pajić.
Bez obzira na duži rok i tegobe, financijskih odstupanja, dodaje, nije bilo.