Mladen Medak Gaga promovirao je svoj prvi videospot za pjesmu "Jezuš, dečki, kak me hiče", koja je nakon pobjede na Glazbenom festivalu Pjesme Podravine i Podravlja – Pitomača postala veliki hit, pa je logičan slijed bilo njezino videouprizorenje, a za promociju je odabran restoran Zlatni klas u Otrovancu.
– U glazbi sam aktivan od 1992. godine i tek sam sad dočekao prvi spot, ponajprije jer je publika sjajno prihvatila pjesmu. Primjerice, lanjsku pobjedničku pjesmu Pitomače Antonije Šole na YouTubeu je dosad pogledalo oko 5000 posjetitelja, a moja je u šest mjeseci imala više od 25.000 "klikova". Uspjeh vidim u zanimljivosti jer govori o svakodnevici, kako se završi kad se popije previše gemišta – kaže M. Medak Gaga i dodaje da spot krasi i prijevod na engleski, čime je moguće osvajanje inozemnih tržišta.
– Bila je ideja da se namjerno krivo prevede na engleski. Čisto iz štosa, a razmišljali smo i o titlu na ćirilici – razigran je Gaga.
Bilo da je riječ o šansonama ili "popevkama", Gaga na šaljiv način sagledava svakodnevicu prosječnih ljudi, opjevavajući gemište, punice, dijete za mršavljenje, ljubav. No u konačnici ustaje protiv Dalmatinaca.
– Ovo je moj odgovor na dalmatinski lobi na hrvatskoj sceni jer držim da u sveopćoj multiprodukciji klapa, uz kapu dolje nekima, ima previše "smeća", dok kajkavskog izričaj gotovo nema – poručuje Gaga, koji u studiju dovršava svoj drugi samostalni album.
mislio je reci na dalmatinsko-hercegovacki kamenjarski lobi ne daj se kajkavstino,dosta ojkace i vuk magare rodjaka