BRANDS&TRENDS

Kako izgleda budućnost brendinga u digitalnom svijetu koji se stalno mijenja?

Foto: vecernji.hr
Kako izgleda budućnost brendinga u digitalnom svijetu koji se stalno mijenja?
31.10.2024.
u 16:34
Brands&Trends konferencija 2024. donosi odgovore – uz najbolje svjetske i domaće marketinške profesionalce, stvarne studije slučaja i primjere koji pokazuju kako brendovi mogu ne samo opstati, već i napredovati u dinamičnom okruženju. Ulaznice u prodaji potražite od ponedjeljka 4. studenoga.
Pogledaj originalni članak

Brands&Trends konferencija – događaj je posvećen inovacijama u upravljanju brendovima, modernim komunikacijskim tehnikama i kreativnim pristupima koji oblikuju tržište. 

Konferencija će se održati 12. prosinca 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu, u dvorani Evolution, od 10 do 17 sati, a donijet će priliku za stručnu edukaciju, inspiraciju i umrežavanje s vodećim profesionalcima iz svijeta marketinga.

Sudionike očekuje dinamičan program koji uključuje predavanja, panele, radionice i case study prezentacije. Kroz konferenciju će nas voditi Ida Prester, a na pozornici će se izmjenjivati istaknuti govornici iz Hrvatske i inozemstva, kao što su Ana Andjelic (Global Brand Director) autorica knjige "Hitmakers: How Brands Influence Culture"; Sorin Patilinet (Marketing Effectiveness Global Leader, Mars) i Marko Matejčić (Senior Vice President, GroupM). Njihova će predavanja pružiti uvid u najnovije trendove i strateške pristupe izgradnji brendova u današnjem digitalnom svijetu.

Program obuhvaća niz tema ključnih za profesionalce koji žele ojačati svoje brendove i prilagoditi ih promjenjivim uvjetima na tržištu. U panelima će se raspravljati o transformaciji brendova, primjeni umjetnosti i znanosti u učinkovitom oglašavanju, utjecaju društva na promjene brendova, kao i lead managementu na TikToku. Bit će predstavljeni i najbolji primjeri iz prakse, uključujući case study za kompaniju Marodi koji je dobio prestižne nagrade na Cannes Lions festivalu, a koju će predstaviti Nikola Žinić (Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey).

Radionica, koju vodi Dario Marčac, TikTok konzultant i vlasnik kompanije Crew Media, omogućit će sudionicima da nauče kako postaviti uspješne lead generation kampanje na TikToku te maksimizirati ROI kroz spoj organskih i plaćenih kampanja.

Ovo je prilika za sve marketinške profesionalce i vlasnike kompanija da dobiju konkretne smjernice i ideje koje će unaprijediti njihove poslovne strategije.

Pridružite se Brands&Trends konferenciji i budite dio kreativnog huba za inspiraciju i razvoj ideja! 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr