Bivši sudac Mislav Kolakušić nedvojbeno je jedno od najvećih iznenađenja jučerašnjih izbora za Europski parlament na kojima je njegova lista osvojila jedan mandat.
Kako piše Netokracija, Kolakušić svoje glasove može zahvaliti vrlo dobroj digitalnoj strategiji, prvenstveno na Facebooku te oglašavanju putem Google Display Networka - mreži od više od dva milijuna stranica, videa i aplikacija u kojima se može pojaviti neka reklama.
Pogledajte kako je Kolakušić komentirao rezultate:
Kolakušić je još prije nekoliko mjeseci u emisiji Nedjeljom u 2, na konstataciju voditelja Aleksandra Stankovića da Kolakušić svoj optimizam temelji na Facebooku iako ga mainstream ankete ne spominju, objasnio kako se to ne temelji na popularnosti, već da je društvene mreže koristio za istraživanje. Čini se da je podatke koje je dobio tim istraživanjima koristio za slanje pravih poruka, pravim skupinama u pravo vrijeme.
Među specifičnostima kampanje ističu se tri ključne stvari: dobro osluškivanje javnosti zahvaljujući porukama koje se puštaju preko Facebooka, plasiranje pravih poruka preko Google Display Networka, te oslanjanje na organski doseg na Facebooku.
Petar Tanta, partner u tvrtki CTA komunikacije, smatra da je teško da je potrošen samo onaj iznos koji je naveden u izvješću Državnom izbornom povjerenstvu o financiranju izborne promidžbe, a prema kojemu je na oglašavanje na Facebooku potrošeno 6245,69 kn, a za Google 11.223,95. Bez obzira na budžet smatra da iza svega stoji tim koji dobro zna što radi. Krenulo se dovoljno rano i pogodile su se prave poruke.
Vrijeme će pokazati.Ili je ovaj Kolakušić briljantan ili je šalabajzer kakvog nadaleko nema.