Podcast Pričajmo o novcu

Kako se influencerica snalazi u svijetu financija? Matea Frajsberger otkrila svoje trikove za štednju

Kako se influencerica snalazi u svijetu financija? Matea Frajsberger otkrila svoje trikove za štednju
27.11.2024.
u 13:13
Pogledaj originalni članak

S obzirom na sve brže promjene u financijskom okruženju, pitanje mirovinske štednje i financijske pismenosti postaje sve relevantnije za svakog pojedinca. Svijest o važnosti financijskog planiranja i pravovremenog ulaganja u budućnost ključna je za osiguranje stabilne i sigurne mirovine. U tom kontekstu, Večernji list i UMFO (Udruga društava za upravljanje mirovinskim fondovima) pokreću podcast serijal pod nazivom Pričajmo o novcu, koji se bavi temama vezanim uz financijsko planiranje, štednju, mirovinske fondove, ali i osobne priče i iskustva onih koji se uspješno nose s financijskim izazovima. U sedmoj epizodi podcasta Pričajmo o novcu, gostuje Mateja Frajsberger, uspješna influencerica koja je postavila temelje svog osobnog brenda na društvenim mrežama te stoji iza profila Click4Chic. U razgovoru s Antonijom Mandić, Mateja dijeli svoje iskustvo u izgradnji karijere influencera, govoreći o važnosti autentičnosti i strateškom pristupu sadržaju. Osim toga, pruža vrijedne savjete o monetizaciji svog brenda, kao i o tome kako osigurati stabilnu financijsku budućnost, unatoč dinamičnom i nepredvidivom okruženju u kojem se influenceri nalaze.

U početku svoje karijere, Mateja je spoznala da uspjeh na društvenim mrežama zahtijeva mnogo više od objavljivanja nasumičnih sadržaja. Izgradnja osobnog brenda, prema njenim riječima, podrazumijeva autentičnost, dosljednost i pažljivo odabranu strategiju. "Društvene mreže su prostor gdje se morate izdvojiti iz mase, ali istovremeno ostati vjerni sebi", kaže Mateja. "Ljudi prate one influencere koji stvaraju sadržaj s kojim se mogu povezati, koji im nešto nude, bilo da je riječ o zabavi, inspiraciji ili informaciji."

No, osim kreativnosti, izgradnja brenda zahtijeva i odgovoran pristup financijama.

U svijetu influencera, monetizacija dolazi u različitim oblicima - od sponzorstava, brand ambasadorskih ugovora, do prodaje vlastitih proizvoda ili usluga. "Zaraditi putem influenciranja je profitabilno, ali potrebno je biti pametan u planiranju", napominje. "Nisam htjela biti ovisna o jednoj vrsti prihoda, pa sam se okrenula i različitim izvorima financiranja, kako bi osigurala dugoročnu stabilnost."

Jedan od ključnih savjeta koje Mateja dijeli je važnost financijskog planiranja. Unatoč nepredvidivosti prihoda, influenceri bi, prema njezinom mišljenju, trebali imati dugoročnu strategiju štednje i ulaganja, s posebnim naglaskom na mirovinske fondove i druge oblike sigurnih investicija. "U ovom poslu, prihod može biti vrlo neujednačen, stoga je važno postaviti temelje za sigurnu financijsku budućnost", zaključuje Mateja.

Sadržaj nastao u suradnji s Udrugom društava za upravljanje mirovinskim fondovima (UMFO).

Pogledajte na vecernji.hr