ISTRAŽILI SMO

Kako uštedjeti na namirnicama i osnovnim potrepštinama: Potrošačka košarica s robnim markama jeftinija je i 40%

Kako uštedjeti na namirnicama i osnovnim potrepštinama: Potrošačka košarica s robnim markama jeftinija je i 40%
25.07.2022.
u 06:31
Procjenjuje se kako je kod diskontera poput Lidla udio tzv. private labela (PL) u potrošačkoj košarici već veći od 80 posto, kod supermarketa i 30 posto. Na upit koliko je zbog sve većeg udara inflacije na džepove građana, a ranije i koronakrize, rasla prodaja tzv. private labela, koliki je udio robnih marki te koliko proizvođača radi i robne marke Lidla, iz tog trgovačkog lanca odgovorili su kako je to u domeni poslovne tajne. Iz Spara nismo dobili nikakav komentar, dok iz Kauflanda potvrđuju kako bilježe rast privatnih robnih marki u odnosu na vodeće brendove.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe



Komentari 3

TA
Tajg
07:06 25.07.2022.

Smanjiti plaću političarima na prosječnu,tek onda bi oni našli rješenje prihvatljivo za sve nas i prodajom službenih vozila zaraditi bi se milijoni, a oni svakakako imaju vremena i trebaju kontakta sa normalnim svijetom, znači javni prevoz. Sasvim jednostavno ako živimo u demokraciji.

EZ
ezer
08:16 25.07.2022.

Lako je uštedjeti na namirnicama i osnovnim potrepštinama, dovoljno je sudjelovati u tjednim akcijama trgovačkih lanaca. Potrošački problem je mala kupovna moć, nedostatak prostora za držanje neke veće zalihe roba, uglavnom kratki rok trajanja prehrambenih proizvoda. Privatne robne marke ne mogu zamjeniti neke brendove ali pokušavaju to kroz ambalažu, veće pakiranje, nižu cijenu ili čestim akcijama. Potrošačima su veći problem energenti budući da nema konkurencije niti akcijskih cijena već platiš koliko ti narede.