Hrvatska turistička zajednica uključuje se u gastronomsku kampanju Svjetske turističke zajednice #TravelTomorrow, kojom se želi naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma. U sklopu projekta svaka zemlja članica UNWTO-a izdvojit će najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a. Hrvatsku će predstavljati - zagorske štrukle.
- U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na našim emitivnim tržištima i to činimo kroz svakodnevne pojačane aktivnosti pod objedinjenom oznakom kampanje #CroatiaLongDistanceLove. Globalne akcije poput najnovije gastronomske kampanje UNWTO-a dodatni je način da u milijune domova širom svijeta izravno promoviramo Hrvatsku putem omiljenog tradicionalnog jela čije je umijeće pripreme upisano u Registar nematerijalne kulturne baštine Republike Hrvatske - kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
U vrijeme pandemije koronavirusa koja je izrazito pogodila turistički sektor, UNWTO ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak lokalnih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ.
Hrvatska turistička zajednica pridružit će se i promotivnoj kampanji #TogetherInTravel Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC), koji predstavlja privatni sektor i destinacije u svim dijelovima svijeta. Cilj ove kampanje je ukazati na važnost turizma u cijelome svijetu kroz poticanje interakcije dijeljenjem promotivnih materijala u obliku videa i fotografija uz zajedničku oznaku #TogetherInTravel.
- Svojim sudjelovanjem u ovom projektu promoviramo Hrvatsku te iznosimo podršku cjelokupnoj svjetskoj turističkoj industriji - rekao je direktor Staničić, koji dodaje kako će HTZ, uz nekoliko europskih turističkih organizacija, sudjelovati i u velikom promotivnom projektu čiji će nositelj biti Europska komisija za putovanja (ETC) i to kroz promociju nekoliko vrsta turističkih proizvoda kao što su očuvana priroda i outdoors, te kreativni gradovi, povijest i kulturna baština.
Uf, spašeni smo.