Kampanja UNWTO-a

Kakva reklama! Svjetska turistička organizacija promovirat će naše štrukle

Kakva reklama! Svjetska turistička organizacija promovirat će naše štrukle
23.04.2020.
u 13:24
U vrijeme pandemije korona virusa koja je izrazito pogodila turistički sektor, UNWTO ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak lokalnih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ.
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica uključuje se u gastronomsku kampanju Svjetske turističke zajednice #TravelTomorrow, kojom se želi naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma. U sklopu projekta svaka zemlja članica UNWTO-a izdvojit će najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a. Hrvatsku će predstavljati - zagorske štrukle.

- U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na našim emitivnim tržištima i to činimo kroz svakodnevne pojačane aktivnosti pod objedinjenom oznakom kampanje #CroatiaLongDistanceLove. Globalne akcije poput najnovije gastronomske kampanje UNWTO-a dodatni je način da u milijune domova širom svijeta izravno promoviramo Hrvatsku putem omiljenog tradicionalnog jela čije je umijeće pripreme upisano u Registar nematerijalne kulturne baštine Republike Hrvatske - kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

U vrijeme pandemije koronavirusa koja je izrazito pogodila turistički sektor, UNWTO ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak lokalnih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ.
 
Hrvatska turistička zajednica pridružit će se i  promotivnoj kampanji #TogetherInTravel Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC),  koji predstavlja privatni sektor i destinacije u svim dijelovima svijeta. Cilj ove kampanje je ukazati na važnost turizma u cijelome svijetu kroz poticanje interakcije dijeljenjem promotivnih materijala u obliku videa i fotografija uz zajedničku oznaku #TogetherInTravel. 

- Svojim sudjelovanjem u ovom projektu promoviramo Hrvatsku te iznosimo podršku cjelokupnoj svjetskoj turističkoj industriji -  rekao je direktor Staničić, koji dodaje kako će HTZ, uz nekoliko europskih turističkih organizacija, sudjelovati i u velikom promotivnom projektu čiji će nositelj biti Europska komisija za putovanja (ETC) i to kroz promociju nekoliko vrsta turističkih proizvoda kao što su očuvana priroda i outdoors, te kreativni gradovi, povijest i kulturna baština.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DJ
DjD
21:05 23.04.2020.

Uf, spašeni smo.

SA
sani2
14:55 23.04.2020.

Kakav uspjeh!

Avatar Cro_co_deal
Cro_co_deal
14:13 23.04.2020.

Ako su nam štrukli temelj, a ne npr. blitva ili raštika, onda nije ni čudo da smo među najdebljima u Europi.