IZBORI 2020.

Kampanja o kojoj se govori: Pupovac se sprda sa svima koji ga vrijeđaju

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Milorad Pupovac i Boris Milošević predstavili se biračima u XII. izbornoj jedinici
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Milorad Pupovac komentirao je raspuštanje Sabora
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Milorad Pupovac komentirao je raspuštanje Sabora
29.06.2020.
u 18:58
SDSS opet ima kampanju o kojoj se govori, a dominira spot 'Pupi je kriv za sve'
Pogledaj originalni članak

SDSS opet ima kampanju o kojoj se govori. Točnije, ovog puta imaju spot za parlamentarne izbore u kojem se kao glavni lik pojavljuje „notorni" Milorad Pupovac. Naime, upravo tako glas koji se čuje u spotu naziva šefa SDSS-a nakon čega počinje minuta i četrdeset sekundi sprdanja za svime čime Pupovca desnica godinama časti i etiketira u javnom prostoru. Riječ je dakle o satiričnom i ironičnom uratku u kojem se upravo Pupovca prikazuje kao čovjeka krivog za sve loše što se događa o čemu sugerira i sam naziv spota „Pupi je kriv za sve".

XP na ćirilici

Pripovijedač u spotu tako objašnjava kako je upravo Pupovac osnivač yugozomboidnog pokreta, a kao stari suradnik Udbe izravno je odgovoran za iseljavanje Hrvata iz Hrvatske i BiH. Taj etnobiznismen, govori muški glas u spotu, u neprekidnoj je vezi s Billom Gatesom, prodao mu je ideju za 5G i za čipiranja koja će uslijediti nakon otkrića cjepiva protiv korone. Čak je i Gatesa nagovorio da nove Windowse, još prije dvadeset godina nazove XP samo zato što mrzi sve što je hrvatsko jer XP na ćirilici znači HR. A posljednjih dana organizira i drugi val korone, šalje Hrvate na cajke u Srbiju, a zaražene Srbe u Hrvatsku. Ovo nije prvi put da se SDSS ističe zanimljivom kampanjom.

Video: Sučeljavanje Miroslava Škore i Gordana Jandrokovića

Za EU izbore upravo je ta stranka, po mišljenju mnogih stručnjaka za političku komunikaciju, imala najupečatljiviju kampanju što su tada postigli provokativnim plakatima s porukama na ćirilici poput „kako je biti Srbin u Hrvatskoj". Ova nova kampanja za parlamentarne izbore i spomenuti spot ponovno „dižu prašinu", pogotovo na društvenim mrežama. A kao i publika tako se i stručnjaci ne mogu složiti je li spot pogodio bit. Stručnjakinja za političku komunikaciju Ankica Mamić kaže da ovaj novi uradak nije ni blizu kvaliteti SDSS-ove komunikacije koju su imali pred EU izbore. - Svaka je vrsta ironije i sarkazma u javnoj komunikaciji opasna. Puno ljudi ne razumije što je to ironija i sarkazam i stvari gledaju doslovno - kaže Mamić. Poruka „Pupi je kriv za sve", dodaje, nije ni točna jer se Pupovca ne napada za sve. - Njega napadaju krajnje desne stranke, što je i logično. Čak ga ni HDZ ne napada. Pupovac je apsolutno pozitivna pojava u hrvatskoj politici, što ne znači da treba i može biti amnestiran od bilo koje kritike - smatra Mamić.

"Fora i čista provokacija"

Krešimir Macan s druge strane smatra kako je SDSS-ov spot fora i čista provokacija koju će svi prenijeti, a stranka tako dobiti besplatan prostor. - Pupovac se u spotu sprda sa svima koji ga vrijeđaju i jasno poručuje da je svatko tko se na ovo zakvači budala - kaže Macan. Dodaje kako je prvi videouradak SDSS-a za ove izbore ipak znatno bolji i sa znatno jačom porukom, a to je spot u kojemu žena koja priprema stolove za vjenčanje lijepi i poruku mladenaca za goste kako ih se moli da ne pjevaju ustaške pjesme jer će na vjenčanju biti i Srba.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

H2
h2so4
19:17 29.06.2020.

S obzirom da Pupovac ima tri zagarantirana mjesta u Saboru, uopće mi nije jasno čemu ova predstava i trošenje NAŠIH novaca na kampanju. Pupi opet pere lovu .Lopina na kvadrat.

KO
komunikolog
19:25 29.06.2020.

Sprda se bome sa svima nama, i to mu mi dobro plaćamo!

ZI
zinegoid
19:27 29.06.2020.

pupi je najveći ujo. uvijek podgrijava tu temu i nema šanse da ode u zaborav jer je to njegova omiljena igračka na koju se bud... lijepe i tako u krug....