Reklamna kampanja kojom se željelo ukazati na opasnost prekomjernog opijanja pobudila je bijes među udrugama žrtava silovanja koje tvrde da reklamni plakati impliciraju kako su žrtve krive za ono što im se dogodilo.
Jedan od plakata prikazuje mladu ženu koja izgleda poput zombija nakon prevelike količine alkohola, uz slogan: "Kad piješ previše, gubiš kontrolu i izlažeš se riziku" i "Noć nesmotrenog opijanja."
Iako se nigdje ne spominje riječ silovanje, Karen Ingala Smith iz Udruge protiv nasilja Nia kaže da je poruka potpuno pogrešna, kao i cijela kampanja, piše Daily Mail.
– Ova kampanja podržava izgovore silovatelja dok pokušavaju opravdati svoj čin i diskreditirati žene koje su silovali – kaže ona.
Kampanju je pokrenulo gradsko vijeće Calderdale u zapadnom Yorkshireu, koje se sada optužuje za "sramotno novopuritansko okrivljivanje žrtava".
Uz poster sa ženskom osobom, objavljena su još dva postera na kojima se nalaze muškarci.
>>Tamna strana pučke veselice: Na Oktoberfestu silovano 12 žena
Pa ne znam, činjenica je da kćerima lijepo svaki put kad nekamo idu kao jedan od razloga da ne piju alkohol navodim sužavanje svijesti i činjenicu da je pripit čovjek u stanju napraviti i ono što nikad ne bi te da nije u stanju procijeniti rizik neke situacije/društva. To nije okrivljavanje djevojaka za silovanje, već je jednostavno upozorenje na jednu od mnogih štetnih strana opijanja.